Haaaaiiiii daar was ik weeresss!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Haaaaiiiii daar was ik weeresss!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Haaaaiiiii daar was ik weeresss!!!

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

24 Mei 2006 | Italië, Milaan

Hallo allemaal!!

Sorry sorry sorry voor het lange wachten. Ik ben 10 daagjes thuis geweest om weer beetje bij te komen, en heb lekker al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer gezien. Heb weer btje nieuwe energie gekregen zodat ik er weer even tegenaan kan:) Toen ik terug kwam ben ik gelijk met me ouders en broer en zus paar daagjes gaan varen met het bootje.. me broertje leerde me surfen (ghehe ging me niet erg goed af moet ik zeggen) zie foto's!

Maar goed, en weer terug in milaan dus.
Veel van mijn huisgenootjes zijn inmiddels vertrokken. We zijn nog met zn 4tjes overgebleven:) Het weer is hier nu echt perfect. Elke dag tussen de 20 en 30 graden. We zijn dagje naar een groot meer geweest buiten milaan, het was zo warm dat we zelfs al konden zwemmen! :) Ik word echt blij van de zomer. Het zeisoen is nu super rustig, erg weinig castings.. das jammer. Heb wel al gewerkt sinds ik terug ben. Had maandag een haarshow, en heb eind deze maand een catalogue.. :) (ze willen roze extensions in me haar zetten voor die job AAA) Maar die halen ze er gelijk weer uit gelukkig. Ook sta ik optie voor een lookbook voor een kledingmerk.. fuel communication, de fotograaf wil me nog ontmoeten dus die is nog even afwachten:)

Oja heb morgen een testshoot! eindelijk!! heb echt nieuwe foto's nodig.. schijnt een goede fotograaf te zijn. Het is een glamourshoot, morgenochtend om half 10. Ben benieuwd! ik probeer foto's te maken, als ik de kans krijg. AAA had vandaag een casting voor vogue, en cosmopolitan..
afwachten dus! ik ga nu naar de gym, ik hoop snel weer wat van jullie allemaal te horen! ik mis jullie heel veeeel, ben benieuwd hoe het daar is in nl.. oja heb nog geen italiaans nummer! zal snel regelen,

dikke kus van san

(ps probeer wat vaker mijn site bij te werken)

Ojaaa voor mensen die nieuwsgierig zijn naar corey.. hij woont in pennsylvania, Usa. hij is leuk en lief, en we doen veel leuke dingen samen:) hihihi ik stuur foto's

Oo en waarschijnlijk hierna Athene.. als ik meer weet laat ik het weten:)

  • 24 Mei 2006 - 18:04

    Gertjan:

    hai sannypannypoppiedoppie!! das weer lang geleden idd.. wel je fans tevreden houden heh! haha! bij ons is het alles behalve zomer :( bleeeh! corey kutcher ;) looking mighty fine darrling :D!! daar wil ik ook wel een ranch mee :)haha! ik heb vanaf aug. een kamer in amsterdam... zo leuk.. ben druk aan t sparen,... dus weet nie of dr wat over blijft voor een reisje milaan :( maar hou je op de hoogte, snel weer wat van je laten horen hoor!!!! dikke kus,...

  • 24 Mei 2006 - 20:45

    Hi Zussie!!:

    leuk weer eens wat van je te horen...ben erg benieuwd naar de glamour shoot, succe smorgen en zet de pics even op deze site he!? wanneer kan ik je op komen zoeken ??:)

    kus liz

  • 25 Mei 2006 - 17:35

    Sanneke:

    Haaii lievies.. leuk weer wat van jullie te horen! ik ben echt weer druk geweest, dus me site heb ik er beetje bij laten zitten. Gertje hoop echt dat je nog komt! dan gaan we milano ffies op stelten zetten hihi:) super van je kamertje trouwens! ik kom zeker snel kijken..

    HAi zussie, leuk wat van je te horen. Mijn shoot had ik vanochtend was echt super leuk! de leukste shoot die ik tot nu toe gehad heb hier.. Zeisoen is erg rustig hier, weinig castings. Athene zit er waarschijnlijk snel aan te komen. Ik weet daarom nog nie precies hoe lang ik hier nog zit.. ik laat je zeker weten! zou het super leuk vinden als je kwam! kan ik eindelijk mijn grote zus aan iedereen laten zien hier :) heb al zoveel over je verteld..kijk al vast op de ryanair site voor een vlucht. daar alles goed? Ik wil alles weten wat daar gebeurt hoor.. met zabih alles ok? geef hem een knuffel van me:) kus van je zussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: