Vrolijk pasen!! :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Vrolijk pasen!! :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Vrolijk pasen!! :)

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

17 April 2006 | Italië, Milaan

ciao ciao,

daar ben ik weer! tis nu paasmaandag, en ik verveel me dood.. t weer is minder geworden, en we hebben weer regen gehad.
Alle winkels zijn dicht, en er is dus echt helemaal nix te beleven hier! ons plan was om te gaan bowlen vandaag maar we waren te lui om dan ook iets te gaan doen.
Heb een rustig weekendje gehad.

Vrijdag hebben we een etentje gehad in de villa van de guys. De jongens van major models hebben echt een abnormaal huis! we waren uitgenodigd voor een etentje, en we kregen een rondleiding. Het was een soort oud herenhuis waar nu 9 jongens wonen. Tijdens de fashionweek zijn ze met zn 16en.. Wij waren echt zo jaloers, ze hebben gewoon allemaal hun eigen kamer met kingsize bedden, eigen tv.. playstation, dvd speler!! Ook hebben ze een dakterras met ligstoelen, en een eigen partykelder met minibar! Wel jammer is dat ze eigenlijk geen meisjes mogen uitnodigen, omdat er in het verleden beetje te veel gefeest is daar.. majah een etentje kon nog wel dus!

Tim en Anders hadden het eten klaargemaakt, en ze wilden duidelijk indruk maken met hun kookkunsten.. het eten was echt super lekker! we kregen pasta met gemarineerde kip, en gekruide aubergine.. Daarna gingen we naar luminal, hele avond gedanst.. aardig wat calorietjes verbrand weer;)

Zondag pasen gevierd! Andrea had een tas vol chocola gehaald.. hier heb je van die super grote kindersurprise eieren, whaha we hebben het ei met zn allen als paasritueel opgegeten..smiddags zijn de stad ingegaan,waar we tim en anders tegenkwamen, italiaans ijs gehad op terrasje.. waar we ineens bleek later 8 euro voor moesten betalen!! voor klein beetje ijs!! Je betaald 4 euro voor het ijs, en 4 voor het zitten aan het tafeltje.. whaha echt belachelijk!

s'avonds weer uitgenodigd in de villa.. wijntje gedronken en btje geouwehoerd, daarna luminal als afsluiting..R&B avond elke zondag, dus weer schudden die aarsjes hihi


Lian zou zondag ochtends vliegen, maar miste haar vlucht door stomme allesio die haar op zou halen, maar niet op kwam dagen.. gRRRRr! wat een organisatie mensen! ongelovelijk.. ze moest nieuwe vlucht boeken, en vloog 9 uur s'avonds..lian is nu lekker thuis:) mis jouu mallerd, ik werd ineens wakker in een lege kamer.. zo veel netter zonder jou hihi :P

Tis rond pasen erg rustig hier, sommige agencies gaan zelfs dicht voor een week! premiere blijft open gelukkig, maar erg weinig castings.. is een ideale tijd om ff en break te nemen, echt veel mensen gaan ook naar huis voor een week of 2 weken.. en komen daarna weer terug.. Saaie tijd dus!
woensdag heb ik mn callback voor wella! Daniel zegt dat ik een grote kans heb, ben erg benieuwd.. tis voor grote campagne k blijf duimen:)

Me job voor la griffe is de 25ste, als het daarna rustig blijft kan ik eindelijk naar huis! me vlucht is gewoon al 3 keer verschoven.. ik weet nog niet of ik een week of 2 weken thuis zal zijn, ik hoop 2!

Hoe gaat alles in nederland? het is zo raar, waarschijnlijk als ik terug ben is alles nog het zelfde.. ik ben gewoon al 7 weken hier! het gaat zo snel, elke dag beleef ik wel iets nieuws.. het voelt gewoon als me thuis hier, als ik zeg ik ga naar huis, dan ga ik naar me kleine appartementje in gioia. Ik loop hier door de stad alsof ik door heerenveen loop.. raar idee!

Oo aankomend weekend, ga ik met de meiden naar turijn voor een voetbalwedstrijd van juventus. We krijgen gratis kaarten van Emanuele:) yeeaahh hoe cool is dat!?! ik maak zeker foto's..

check me nieuwe foto's.. heb de betere met craig, eindelijk bewijs voor mensen die me niet geloven ghehe..

aight ik ga weer off, ga ff dvdtje halen..
waarschijnlijk een chickflick:) ga met de meiden dvdtje kijken op andrea's laptop.. Ojaaaaaa ik heb elizabethtown hier gezien met orlando bloom!! echt een aanrader, geweldige film voor vrouwen dan;)

tot snel lieverdjes..

arriverderci

san

  • 17 April 2006 - 17:39

    Gertjan:

    whaah sanny how much gorgeous man can you handle ;)... cuties hoor :) lucky one :):)

  • 17 April 2006 - 19:02

    Melissa:

    whaaaaa Sanny! Maak foto's van Del Piero!! En als je nog een kaartje over hebt: ik wil graag mee naar Juventus:):)
    Ik geloof je wel hoor hihih, het is echt Craig David, vet grappig!
    En leuke foto's heb je weer!! Ziet er goed uit!

    Dikke dikke Kus!!

  • 17 April 2006 - 20:00

    Janneke:

    Ben echt blij voor je dat het zo goed met je gaat!gelukkig dat het daar nog steeds leuk is. Je foto's zijn ook superleuk. Heel veel succes xxx

  • 19 April 2006 - 16:35

    Jorijn:

    hee meis! hoorde afgelopen week van je nieuwe werk. wat een ander leventje vergeleken met mij :) maar, ok, ik gun het je hoor ;) pas je goed op je zelf?? liefs

  • 19 April 2006 - 16:55

    Jorijn:

    hier ben ik nog even. zag je foto's net, maar kun je niet ff een italiaan voor me aan de haak slaan? die oekroes zijn hier namelijk helemaal niks :( ;)

  • 23 April 2006 - 19:03

    Bregtje:

    Hoi San,
    Hoor en zie net dat je een eigen site hebt. Hartstikke leuk!
    Zal thuis de meisjes ook even laten zien.
    Het leventje daar lijkt mij wel wat.
    Geniet ervan en wie weet zien we je binnen kort even in 't veen.
    Liefs, namens alle strikjes.

  • 27 April 2006 - 18:12

    Christa:

    YO popko!!

    wanneer kom je weer thuis?duurt me allemaal veel te lang haha. nou geniet er nog maar even lekker van en ik zie je vast snel wanneer je in nederland bent. kussie van je vriendinnetje die je heel erg mist (ps: ik had je nog een mail gestuurd, wel gelezen?!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 812
Totaal aantal bezoekers 100949

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: