FrEakY ShOoT!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu FrEakY ShOoT!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

FrEakY ShOoT!!!

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

25 Mei 2006 | Italië, Milaan

AAAAA had echt me meest geweldige shoot ooit vandaag!! ik moest het ffies vertellen..
Daniel belde me gister, oja je hebt morgenochtend een testhoot. Ik dacht Mm vast simpel, maar was echt de meest freaky awesome shoot ever!
De set was echt super! ik moest poseren als een kleding designer, en de achtergrond, zowel de muur als de grond was bezaaid met designerschetsen.. op de voorgrond stond er een paspop, en ik moest met een meetlint spelen in ballerina jurk van versace, en D&G shoes.. echt heel freaky. Ook moest ik een schets in tweeen scheuren en daarbij gefrustreerd kijken..en mijn tanden laten zien.Is echt leuk om zo te poseren, vaak zijn de meeste shoots beauty shots, waarbij je clean moet kijken. Dit was lekker gek doen.. en beetje je eigen ding doen. De foto's krijg ik over 2 dagen. Ben zo benieuwd!! kan nie wachten! Ooh Ik ga binnenkort waarschijnljk naar venetie:) Wil echt zo graag even daar rondlopen.. Het is ongeveer 3 uurtjes vanaf milaan met trein, is best te doen. Venetie schijnt erg toeristisch te zijn, maar zeker de moeite waard om even te kijken. can't wait:)

Ojaa corey wilde me als verassing een dagje meenemen ergens heen.. :) weet nog niet waarheen, ik denk naar het como meer, het is echt prachtig daar.. een meer omgeven door bergen. Als je daar bent heb je echt het gevoel dat je op vakantie bent, en niet werkt in een vieze stad als milaan. Het is echt lekker om af en toe even een break te nemen. En even uit te stad te vluchten:)

Oo ben nog maar 1 keer uit geweest sinds ik terug ben. We hebben wel leuk plekje gevonden hier, Ticinese Squar.. Een groot plein waar savonds allemaal terrasjes zijn, en waar echt veel italiaanse jongeren savonds heen gaan, gewoon wat drinken. Echt super gezellig, en vooral leuk dat er niet zoveel toeristen zijn. Wat wel leuk is, dat het nu zomerzeisoen is hier, en alle openlucht clubs zijn open. clubs met grote tuinen waar je savonds in de openlucht kan chillen:)

Mm ojaa vlak voordat ik terugging naar nl ben ik naar private concert van de Red hot chilli peppers geweest! was echt geweldig,super goede sfeer. heb 1 van de bandleden ontmoet.. ghehe foto's komen later. O en toen ik in nl was, heb ik Ricky Martin net misgelopen hoorde ik van mijn roommates. Mm jammer..

Ik ben begonnen met tekenen trouwens, jaja als ik me verveel pak ik mn schetsboeken en houtskool erbij en probeer een beetje te schetsen. Het is echt zo leuk hoe mensen daarop reageren. Ik ging laatst in me eentje naar een parkje in de buurt van appartement, Daar is zo'n stromend beekje, met aan de overkant van die schattige venitiaans achtige huisjes met kleine balkonnetjes. Ik ging daar zitten aan de waterkant en ging een beetje tekenen. Echt al die italianen die voorbij kwamen gingen stoppen en kijken, Opeens hele groep mensen om me heen whaha.. iedereen dacht dat ik super goed was ofzo:) zo'n kerel vroeg zelfs of ik m na wilde tekenen. Ik kan er wel geld voor vragen hihi

HEeeyy hoe kan ik dat vergeten!! benissimo is uit! die magazine waar ik voor gewerkt heb, ligt nu echt in elke magazine shopt hier.Ik kocht gewoon een blad hier waar ik in stond.. echt zo'n raar gevoel is dat. Zal er wel aan wennen denk ik, maar voelt in begin echt raar! er zijn meer dan 10 pagina's met mijn foto's. Ik stuur mijn ouders 1 exemplaar, dus wie wil zien.. bezoek de bartlemaatjes:)la Griffe, dat andere blad wacht ik nog op. Volgende week heb ik een nieuwe shooting voor een catalogus, hele commerciele foto's, dus nie super voor me book maar toch wel leuke ervaring.

Oohja voor de Corey fans onder ons: Corey heeft grote campagne te pakken!! voor jeans. Hij had een shooting in Toscane samen met sarah. Hij werkt echt super goed..elke dag showroom voor Trussardi en Ferré. Hij doet callbacks voor Dolce&Gabbana, en waarschijnlijk binnenkort Vogue. Dit weekend gaat hij paar dagen buiten milaan voor nieuwe job. ghehe sorry ff opscheppen hoor:P

Ok moet weer ff stoppen, ga zo ffies naar de villa met sarah en maris (lieverdjes)
Me verhaal is alweer langer geworden dan de bedoeling was! mjah, mail me, bel me, note me:) dikke knuffel voor jullie allemaal,

tut van san

  • 28 Mei 2006 - 13:53

    Melissa:

    Heeeyy skattie!
    Nou je hebt het weer leuk daar! Klinkt allemaal goed! Ene, mooie foto's van Corey hoor ;) doe maar de groetjes haha. Ik ben benieuwd naar je foto's...ik kan niet wachten!
    Ondertussen ben ik net verhuisd naar Groningen, dus als je weer naar NL komt gaan we lekker stappen met z'n 2en :):)

    dikke kus!
    Melis

  • 30 Mei 2006 - 16:01

    Mark:

    hey san

    Ik heb je site maar eens weer bekeken,maar wat gaaf is dat allemaal zeg wat jij meemaakt en doet. het weer is daar ook lekker he... nou hier is er geen bal aan hoor.. geniet er nog maar mooi van. vele groetjes mark

  • 04 Juni 2006 - 10:25

    Gertjan:

    hela hola kindercola!! waar zijn je foto's??! klinkt weer errg goed allemaal! je hebt t flink te pakken... haha! ;);) een ballerina jurk van versace OMG hoe stoer! dat van corey klinkt ook goed zeg! dus je kan altijd nog straatkunstenaar worden.. ook artistiek :D

    big hug,

  • 04 Juni 2006 - 10:29

    Iris:

    Hey sanny!!
    was je foto's aan het bekijken , en je verhaaltjes aan het lezen !! Super hoor, echt.. goed gedaan meid!
    x Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: