Cicilie - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Cicilie - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Cicilie

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

11 Juni 2006 | Italië, Milaan

Hallo allemaal,

Het is vandaag zondag, mijn vrije dagje en ik dacht laat ik mijn site maar weer eens updaten:) En jaja, ik heb de foto's van mijn laatste testshoot..jeeeeh

Ben dus afgelopen weekend naar Cicilie geweest voor een job. Ik vloog er zondag ochtend 6 uur heen, en kwam maandag avond 9 uur terug. Cicilie is echt prachtig! ik had helaas erg weinig vrije tijd om sightseeing te doen. We kwamen aan in het hotel, kregen ontbijt en moesten meteen in de make up.. De shooting was voor campagnia della bellezza, een grote naam onder de haarsalons hier in milaan. De shooting was voor de campagne. De foto's gebruiken ze voor hun catalogus, en voor grote posters die ze in de kappersalons hangen. De shooting was leuk, maar erg hard werken! van sochtends 8 tot savonds 7 waren we bezig met de shooting. Ik kreeg wel 8 verschillende haarstylen! eerst werd het kort geknipt met als voorbeeld sienna miller's kapsel. En vervolgens kreeg ik super lange extensions in.. dat was cool! Aan het einde van de dag was ik kapot, maar gelukkig had ik een bubbelbad in mijn hotelkamer:)Daarna zo snel mogelijk me bed in.

De volgende ochtend om 7 uur gingen we ontbijtje doen aan het strand. Ik, Sophie en Zoe (de twee andere meisjes) en de crew kregen een origineel Ciciliaans ontbijt. Het was chocolade ijs, met zoete broodjes. Dat was eigenlijk de enige kans om beetje wat rond te kijken daar. Erg mooi daar, die blauwe zee met grote rotspartijen in het midden. En daaromheen een oud haventje, en van die leuke oude straatjes, die allemaal omhoog lopen. De beroemde vulcaan heb ik alleen van een afstand gezien. Het was erg bewolkt dus kon het helaas niet heel goed zien. Ook was het vrij warm daar, vanaf milaan was het toch nog 1,5 uur vliegen richting het zuiden. Cicilie ligt ter hoogte van Tunesie, waar ik ook geweest ben.. Ik wil er zeker een keer terug gaan, en dan echt even de tijd nemen om het eiland te ontdekken.

Ooh ja Cicilie is het eiland waar de maffia geboren is.. wel spannend idee, ze zijn ook nog echt actief enzo! beetje Godfather achtig idee krijg je erbij:) Ik ben gelukkig levend en wel teruggekeerd hihi.

Verder gaat het erg lekker hier, het begint lekker te lopen allemaal.. Heb elke week werk. Sinds ik terug ben, heb ik 1 haarshow gedaan, 1 haarshooting, Campagne in cicilie en toen ik terug kwam gelijk volgende dag shooting voor catalogus in Cremona (uur buiten milaan) ben nu geboekt voor Fuel communication, kleding catalogus..shooting is volgende week woensdag en misschien willen ze me ook gebruiken voor hun campagne (kachingggg:) en ik heb morgen een beauty shoot voor haar en make up catalogus voor een of ander merk (weet naam niet meer) Oja en ik sta optie voor tv commercial voor chocolade. K heb nog nooit een commercial gedaan, lijkt me echt super leuk. Ik deed de casting en ik moest al een beetje acteren, hapje van chocola nemen en dan zo lekker overdreven genieten voor de camera en lachen. whahah erg leuk om te doen.

Ik denk dat ik hier zowieso tot juli nog ben. In augustus valt alles stil hier, dan is er geen werk. En in september is de fashionweek voor vrouwen. In die periode beginnen de shows en de showrooms. Ik hoop dat ik rond die tijd naar athene kan..

Oh corey was gister jarig! 21 jaartjes oud nu. Het plan was om een groot BBQ feest te geven in de villa, en veel mensen uit te nodigen.. maar helaas zijn er te veel klachten geweest van buren wegens geluidsoverlast, dus er mogen geen mensen meer over de vloer komen. Het idee was nu om het feest te verplaatsen naar het park. Was echt zoo grappig, die kerels hadden gewoon die barbeque op wielen door de stad helemaal naar het park gereden!! Ze probeerden eerst het ding in de metro te krijgen wat mislukte.. whaha heb echt veel gelachen, maar zeker geslaagd feestje:)

Vrijdag uiteten geweest in japans sushi restaurant.. mmm echt zooo lekker, ben verslaafd aan sushi nu. En het is ook nog eens gezond! als je er niet te veel van eet;) Oh ik ga waarschijnlijk naar huis voor een paar daagjes! mijn lieve nicht Monika trouwt met Robert op 20 juni, en daar wil ik heel graag bij zijn.. dus waarschijnlijk vlieg ik heen en weer voor een paar daagjes. (hoezo ster allure? hihi)
Als ik thuis ben, hoop ik snel veel van julli eventjes te kunnen zien! ik laat weten wanneer ik in nl ben.

ok check me foto's, dit zijn de nieuwe van mijn laatste testshoot met die designer kleding, de foto's van mijn laatste jobs kreeg ik hopelijk snel. Oojaaa ik sta trouwens ook in de nieuwe benissimo van deze maand. Het blad waar ik vorige maand ook in stond. Ik ging even checken hoe het blad voor deze maand eruit zag, en ik stond er gewoon weer in! meer dan 6 pagina's..

Oohhh bijna vergeten!! het wk!! jeeeh, vandaag ga ik naar een kroeg met een dakterras samen met heeeel veel nederlanders de nederlandse wedstrijd bekijken! Er zitten hier best veel nederlanders, er is echt niets leuker dan ver weg van huis, samen met je landgenoten voetbal kijken:)er is een dresscode : ZO ORANJE MOGELIJK!

tot de volgende keer:) knuffel

San

p.s cicilie foto's komen spoedig

  • 11 Juni 2006 - 11:13

    Gertjan:

    DINGDONG it's ME your stalker!! hehe! klinkt weer errg goed allemaal.. super van al je opdrachten! you go girl! haha zo kom je nog eens ergens... ik ben al blij als ik uit friesland ben HAHAHA! snel je foto's uploaden heh.. ben erg benieuwd boterbloempje van me!

    xxx

  • 11 Juni 2006 - 11:17

    Gertjan:

    DINGDONG it's ME your stalker!! hehe! klinkt weer errg goed allemaal.. super van al je opdrachten! you go girl! haha zo kom je nog eens ergens... ik ben al blij als ik uit friesland ben HAHAHA! snel je foto's uploaden heh.. ben erg benieuwd boterbloempje van me!

    xxx

  • 11 Juni 2006 - 11:41

    Omaro.fashion:

    Hey San!
    Ik vind de fotos die zijn genomen in Sicilie met die modeontwerper zwaar gaaf. Ben er helemaal weg van!

    Kus

  • 12 Juni 2006 - 17:20

    Reinier:

    Hey Sanny! mooie fotoos man! good job!!! tof dat je je droom zo waar kan maken! dat is echt super! groetjes van mij en Joyce en tot in h'veen!
    Rein

  • 13 Juni 2006 - 09:28

    Janneke:

    Hee san
    Jeetje nu zit je al een hele tijd in het buitenland he. Net wat voor jou. Ik vind het echt leuk voor je. Ik kijk elke week op je site om te kijken hoe het gaat en of je alweer wat nieuws hebt beleefd :) Nou veel succes daar. xxx janneke

  • 16 Juni 2006 - 14:17

    Melissa:

    go sanny!!! Mooie pics! heel apart! echt supper!
    Ik zou het heeeeel leuk vinden als ik je volgende week ff kan zien als je hier bent!!! ik hoop dat, dat lukt! Ene: nog gefeliciteerd met corey's birthday!!! Wat heb je hem gegeven? ;)

    Dikke knuffel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: