bye bye milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu bye bye milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

bye bye milano

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

22 Juli 2006 | Italië, Milaan

CIAO TUTTI = hallo allemaal) !!


Na 5 maanden in Italie te hebben gezeten, is het tijd voor een break. Ik kom eindelijk naar huis.
Het zeisoen loopt af hier, en iedereen gaat zo'n beetje weg nu. Ik hoor deze week of ik de campagne heb voor fuel communication, ik heb al een shoot gedaan voor hun catalogus, en diezelfde foto's willen ze waarschijnlijk gaan gebruiken voor de campagne. Hoef geen nieuwe shooting te doen, ze gebruiken gewoon mijn foto's en ik krijg er aardig voor betaald. In de tijd dat ik hier nog zit, wil ik leuke dingen doen met alle mensen die ik hier ontmoet heb, voordat ik ze niet meer zie.. ben afgelopen week naar venetie geweest met sarah, smita en courtney. Was echt geweldig! alles wat ze zeggen over venetie is gewoon waar.. echt een romantische stad, met die kleine bootjes en kleine straatjes die zo omhoog lopen. Echt super.. we hadden echt helemaal niks gepland van te voren, we waren vrijdags klaar met de castings, tandenborstel mee en gewoon die eerste trein pakken naar venice.
Je komt uit het treinstation en gelijk zie je water met al die leuke bruggetjes, echt 1 van de mooiste plekken waar ik ooit geweest ben.
Omdat we niks gepland hadden, en alles lowbudget wilden doen.. hebben we geslapen op het strand gehhe een echte roadtrip dus!

OOhh jaaaa FORZA ITALIA natuurlijk! OOo het Ek was geweldig.. ik heb de final match gezien in het land van de kampioen, wat is leuker dan dat? Mensen werden echt helemaal gek, mensen gingen de straat op met vuurwerk en vlaggen, echt groot feest. my sis Lizzie was hier een lang weekend, en heeft hier ook de match gezien. was erg leuk! we hebben geshopt natuurlijk, dat is wat je doet als je in milano bent. Me vlucht is geboekt voor woensdag, ik ben woensdag avond terug in NL.
In september staat Athene op het programma, maar nu eerst lekker vakantie vieren.
corey is al weg, het was erg moeilijk om afscheid te nemen. maar hij gaat in september ook naar athene, en daarna misschien samen naar zuid afrika. Samen surfen daar:)

Ooh ik heb veel foto's van venetie, maar ik ben mijn kabel kwijt van me digi cam. dus ik kon me foto's niet op me site zetten, ik doe dat zo snel mogelijk als ik thuis ben.

Mis jou allemaal, ennuh better get u're ass at home als ik terug ben.. want ik wil iedereen zien!

knuffel van sanneke

  • 22 Juli 2006 - 20:03

    Christa:

    hey skattie

    ben blij dat je eindelijk weer eens terug komt hihi..ik werk weinig dus we kunnen lekker veel gaan afspreken!!!dus bel me als je thuis bent ok?!!kusje van mij en alvast een goede reis toegewenst!!

  • 22 Juli 2006 - 20:07

    Christa:

    vrijdag ben ik trouwens de hele dag vrij dus misschien dan even wat leuks doen?!!

  • 23 Juli 2006 - 07:39

    Melissa:

    JEEEEEEEEEEEEE Sanny komt terug!! leuk leuk leuk!!! ik ga vrijdag weg naar Spain, maar we bellen/smsen nog wel ff!!! dikke tut

  • 23 Juli 2006 - 12:16

    Gertjan:

    ciao BELLE! haha een normaal mens gaat op vakantie naar italië en jij gaat in nederland vakantie houden :D!! ga volgende week verhuizen naar amsterdam dus als je n keer weekendje amsterdam wilt.. let me know!!! dikke kus

  • 26 Juli 2006 - 17:42

    Christa:

    ik heb zin om je dood te knuffelen popko dus bel me snel als je weer in nederland bent ok?!!!

  • 30 Juli 2006 - 16:03

    Jorijn:

    hee san!! gaaf je foto's te zien. het gaat wel niet zo heeeeel snel hier maar het is de moeite waard :) nu dus alweer in NL. das weer even andere koek he, haha. hee geniet van je 'vakantie' daar. tot gauw!! zoenn

  • 30 Juli 2006 - 16:46

    Elske:

    Heeee mooitje!!

    ik hoorde van joyce en reinier dat je deze site had, dus gelijk maar ff gecheckt! Echt tof dat je droom aan het uitkomen is!! Ik hoop dat je er echt van kan genieten, maar aan de verhalen te zien heb je daar niet zo'n problemen mee ;-)

    heel veel succes en plezier nog!

    xx Elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 100904

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: