cafe shakarato en Roberto Cavalli :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu cafe shakarato en Roberto Cavalli :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

25 Juni 2006 | Italië, Milaan

Haidiehooooo,

Ik heb een nieuw drankje uitgevonden, cafe shakarato! zooo lekker.. het is typisch italiaans volgens mij. Maar het is ijskoffie, met schuimlaag en vanilllesmaak en gecrushd ijs.. MMMmmmmm zo lekker! Ok dat wou ik even vertellen:)

Verder gaat alles prima.. erg druk, veel castings veel werk. Had vorige week een job voor catalogus voor kleding merk, was echt zoo zwaar!! ik moest sochtends half 7 beginnen en doorgewerkt tot 8 uur savonds.. meer dan 12 uur gewerkt dus! ik was dood.
Ik moest de wintercollectie showen in hartje zomer, dus stond daar met winterjassen met bondkraag buiten in de brandende zon (zo'n 35 graden) de shooting was in een hotel, moest buiten bij de fontein staan.. en binnen in zo'n suite in barok stijl. De hele wintercatalogus is geschoten met alleen mij! das wel leuk.

verder twee nieuwe jobs voor haar editorial, la griffe weer.. eind deze maand. verder sta ik optie voor roberto cavalli showroom!! hij is echt bekende naam hier. Ik sta eerste optie, en hoor volgende week of ik m heb! het zou betekenen elke dag werk, een maand lang! afwachten dus.

Verder heb ik nl zien spelen in het WK. heb elke wedstrijd gezien!! was echt geweldig.. zelfs corey was er ghehe..iedereen in oranje echt leuk!

Oo en het is 35 graden hier.. te warm!!

kus voor iedereen, en blijf mailen en noten! mis jullie!!!

kus van san

  • 25 Juni 2006 - 13:19

    Melissa:

    Hai skatie, jammer dat je weer van msn moest! Was ook al weer een tijdje geleden dat we gechat hebben!Ik zie dat je geen foto's meer hebt kunnen zette! Jammer jammer. Ik zal voor je duimen dat je die Cavalli job krijgt!!

    Dikke kus
    Melis:)

  • 25 Juni 2006 - 13:35

    Gideon:

    He San,leuk je weer eens gesproken te hebben. Genoeg werk en opdrachten lees ik, dus dat is mooi. Hoop voor je dat je die Cavalli opdracht krijgt, misschien kun je dan eens op zijn lelijke boot, die ik in Cannes heb zien liggen, een tochtje maken, hihi.
    Suc6 meid! Kus Gideon.

  • 25 Juni 2006 - 14:35

    Gertjan:

    howdy! geniet ervan hier is het af en toe eens boven de 20 graden hahaha! echt super voor je dat je nu zoveel opdrachten krijgt! ben apetrots baby! ga je voor je duimen voor die job voor cavalli... misschien krijg je wel discount haha ;) je weet me te vinden!!

    dikke kuss

  • 25 Juni 2006 - 15:48

    Peta:

    Hoi meissie

    leuk bericht. Mis je foto's. Vergeet niet ons op de hoogte te houden he? Succes met Cavalli. Hopelijk lukt het!

    Groet Peta

  • 26 Juni 2006 - 07:16

    Lisa:

    Hi zussie!!!
    leuk weer even een verhaaltje te lezen, probeer je vaak te bellen maar contact krijgen is zo lastig :S ben een vlucht aan het boeken nu voor het weekend van 8 juli!! jeeeh:) heb echt zin om je te zien, kun je me eindelijk eens voorstellen aan corey :p

    xx lisa

  • 26 Juni 2006 - 19:34

    Lianne !!!!:

    hej lieve meid !! zo leuk dat je weer beriggies zet op deze site~! had k helemaal niet door joh ! :) ik ben zo blij dat je et naar je zin hebt en dat alle sheel goed gaat! kan gewoon niet bter:) en vind et ook super cool 4 je dat je een tof vriendje hebt! ;) nu zo hopen dat je die opdr8 hebt van roberto ! whohoe spannend! ik ben nu net terug uit spanje , he egt een top tijd gehad! maar kga je effe mailen nu want dit word veel te lang! meid ik mis je als een gek! zet em op , en ik denk VET vaak aan je , dat je dat maar even weet :) , LOVE YOU GIRLL XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX LIANNE !!!!!!!

  • 01 Juli 2006 - 16:50

    Anja:

    Vandaag even je site weer gecheckt. Fijn dat je veel opdrachten hebt en ik hoop voor je dat je de Cavalli job krijgt.
    Succes en groetjes. Anja en de rest van de Hoekies.

  • 05 Juli 2006 - 14:28

    Maris:

    hey san! ik wist helemaal niet dat jij een site had! leuk man al die verhalen en foto's. Ik zit nu eenzaam thuis op jouw site herinneringen op te halen... echt balen dat ik weg moest! Jammer dat ik je niet meer gezien heb voordat ik weg ging, maar ik zie je in Nederland wel weer. Laat je weten als je cavalli hebt? en zeg maar even sorry dat ik een gat in zijn jasje heb gebrand... ciaociao ci ci ciaociao

  • 17 Juli 2006 - 07:59

    Martini:

    hee lieve sanny!

    Hoe is het daar? Ik vind 't echt jammer dat ik weg ben maarja aan de ene kant ook wel weer blij. Ik mis het wel.. maar achja, in september gaan we gewoon samen naar griekeland oke?! Ben je al afscheid aan het nemen van Corry? Pff zou vast moeilijk..:S doe hem de groetjes van mij!

    Heel veel liefs Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: