En we GAAAAAN nog niet naar huis, nog LANGE NIET!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu En we GAAAAAN nog niet naar huis, nog LANGE NIET!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

En we GAAAAAN nog niet naar huis, nog LANGE NIET!!

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

14 April 2006 | Italië, Milaan

TJOUUUuu

hier volgt een wijziging.. de bedoeling was dat ik maandag en dinsdag naar Rome zou gaan voor een job, en dan woensdag terug naar nederland zou komen. Maar ik kreeg vandaag te horen dat de plannen gewijzigd zijn. Ik heb 2 nieuwe jobs!! 1 voor grote Wella campagne, en 1 voor La Griffe, editorial job..was erg blij natuurlijk maar tegelijkertijd beetje verdrietig want nu moet ik nog langer wachten tot ik iedereen weer kan zien! mijn laatste job is de 25e, en ik heb voor die tijd nog een paar belangrijke callbacks die ik niet kan missen.. dus met pasen naar huis zit er niet meer in helaas:( had zo'n zin om weer ffies thuis te zijn!! majah nog ff doorbijten dus.. lian gaat wel terug voor 2 weekjes, die vertrekt zondag al.. gek idee hier 2 weekjes zonder lian! boehoeEeE!
gelukkig is het hier bijna zomer, vandaag weer 24 graden.. k denk dat het hier over een maandje echt warm is, zo'n 30 graden.. dus das het enige wat me weerhoud om terug te gaan naar NL.

Gister leuke avond gehad, we zijn met de boys uitgeweest eerst in armani, daarna in luminal waar donatella versace een private party gaf:) en daarna afterparty in hollywood..beetje laat geworden maar wel super leuk gehad, voelde me vandaag wel erg brak trouwens.. mjah beetje slapen en frisby-en in het zonnetje in het park doet wonderen:) vanavond gaan we naar tuscinese square.. een groot plein in de stad met hele leuke kroegjes en terasjes waar altijd een mediteraan laybacked sfeertje hangt..je kan daar btje chillen en veel interessante mensen ontmoeten:)

ok, moet weer off.. ik zal snel me nieuwste foto's ff uploade, ik heb betere met craig;) sjemig ik zit hier al bijna 2 maand, tijd gaat zo snel!! mis jullie en ben eind deze maand zeker weer bij jullie.. kan k weer gezellig stappe in grunn met me zussie:)

dikke knuffel voor iedereen, miss you all

sanneke

  • 14 April 2006 - 18:45

    Gertjan:

    haaaaaaai san! verstand op nul en dr gewoon helemaal voor gaan!! geniet er lekker van... ik ben echt super blij voor je dat je zoveel opdrachten krijgt! duim voor je... kus

  • 15 April 2006 - 18:29

    Melissa:

    haai san!
    Succes daaro!! ff 2 weken er nog tegenaan! Je bent vet popiejopie :):) Tot snel.
    Melis

    ps: groetjes van debbie :)

  • 17 April 2006 - 15:40

    Lyske:

    Heey meid! Ben ff een kijkje gaan nemen! Het ziet er super gaaf uit!Echt mooie foto's! Zo kewl! Heel veel succes daar! Liefs Lyske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 100944

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: