bijna weer thuis!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu bijna weer thuis!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

bijna weer thuis!!

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

11 April 2006 | Italië, Milaan

Buon giorno allemaal:)

Hier weer even een berichtje vanuit milano!
Alles is nog steeds goed hier, het is wat rustiger nu.. Pasen is een grote feestperiode hier in milaan, dus het is erg rustig nu. Weinig tot geen castings, hooguit 1 a 2 per dag..
Ik heb een beetje een zware week gehad, ik begin echt beetje heimwee te krijgen.. heb echt zo'n zin om iedereen weer te zien, ik zit hier ook al dikke 7 weken! dus het is ook niet raar dat ik me zo voel.
Maar zondag kom ik weer richting het koude nederland:) Ik kan nie wachten om gewoon weer lekker in het gewone leventje te stappen.. klinkt misschien raar, maar heb echt zo'n zin om gewoon lekker thuis te zijn, en lekker niks te doen:) Ik heb gemerkt dat het juist de simpele dingen zijn die ik het meeste mis.

Ik werd echt heeel blij gemaakt vorige week, Ik had 2 weken geleden een casting voor Donna moderna, een vrij bekend blad in milaan.. het was een hele officiele casting in een groot gebouw, een uur rijden buiten milaan. Het was echt zo'n normale casting, book laten zien, grazie..ciao!
Had niks verwacht ofzo, belde daniel ineens week later.. You've got the job for donna moderna! Ikke sjoww WHAAAA, editorial super goed voor je book.
Maar helaas werd die job ineens gecanceld omdat ik niet genoeg borsten had!?!
echt belachelijk, ze hadden me gezien.. en mijn maten staan op mn setcard, dus echt dikke bullshit:( Maja het feit dat ze me geboekt hadden voor die job was al leuk natuurlijk, ik probeer het maar weer van de positieve kant te bekijken:)

Oja heb nog een etentje gehad met chris, vriend uit parijs. Hij nam me mee naar het huis van een vriend die fotograaf is. Daar veel interesante mensen ontmoet, een bekende shoe designer vergelijkbaar met manalo blahnik.. en een designer voor diesel. Dus connecties zijn altijd goed!
Erg leuk gehad, en de fotograaf en zijn vrouw wilden samen met mij en chris een shoot gaan doen, in sixties style! met retro design meubelen.. klonk erg funky!
Dus word vast erg leuk!! en goede foto's voor me book.

AAh voor ik het vergeet:) Ik ben uitgeweest met craig david.. luca 1 van de pr's belde of we craig david en zn crew wilde vergezellen.. wij helemaal gillen natuurlijk haha, was erg leuk.. hij was heel aardig, eerst stelde hij zicht voor (net of we zn naam niet kenden ofzo?!) ok ladies lets have some fun!!
Avond daarna waren lian,aga en marleen in bolognia voor een haarshow.. ik was alleen met camille en andrea, luca belde of we zin hadden in een etentje en daarna naar club armani, was echt super gezellig! Later nog ffies naar hollywood gegaan, grootste club in milaan.. ik stond daar btje verveeld om me heen te kijken, zie ik ineens craig david staan.. hij zwaaide naar me, en een van zijn bodyguards zei dat craig me gedag wilde zeggen! dus hele avond met Craig gepraat, en champagne gedronken:) hij zat me gewoon te versieren, hij vertelde me hoe mooi hij me vond, en vroeg of ik mee wilde gaan naar zijn hotel voor een ontbijtje?!? Mmm dat was dan weer een beetje jammer..


Maar toch een avond om niet te vergeten, ik heb foto's! zal ze zo snel mogelijk op me site zetten! jullie willen vast bewijs! :P

Ok ben alweer veel te lang online..zondag ben ik weer thuis voor 2 weken, daarna ga ik terug naar milaan weer voor maand of twee. Daniel is blij met ons, en wil ons graag zo snel mogelijk weer terug..
hoop iedereen weer snel te zien! mis jullie allemaal verschrikkelijk veel, snif, snif..

dikste kus die er bestaat,

van san

  • 11 April 2006 - 15:43

    Emmy:

    ej sanny wat leuk dat je een site hebt, jammer dat ik er zolaat achter kom! heel wat meegemaakt zo te lezen! meid succes nog even liefs emmy

  • 11 April 2006 - 17:37

    Lisa:

    hi sis,

    nog eventjes dan ben je er weer!! waarvan zijn die nieuwste foto's? vind die van je gezicht (dichtbij) heel mooi :)

    xx je zusje

  • 11 April 2006 - 20:33

    Gelske:

    Heej San!
    Wat jammer dat die opdracht nou niet doorging man...en dan die domme reden nog eens hahaha.... Ik zeg altijd maar: 'Beter te kleine borsten dan te grote...' En dat je gewoon met Craig David uit bent geweest...wow!! dat kunnen niet veel zeggen...!! Heel veel plezier nog even...!!! Dikke kus, Gelske

  • 12 April 2006 - 08:39

    Timbo:

    ah jow=D!
    kdacht laat ook es een berichtje achter! heb er moeite mee met et idee dat jij zit te chillen daar in de zon, en wij hier in dat balle weer zitten=(.. ennnnn, dat mevrouw gewoon f in het san siro heeft gezeten:O..ik ben degene die van voetbal houdt!!=P..maar ben blij dat et je allemaal goed gaat daar! foto's zijn ook allemaal erg mooi, vooral die kerel met die neus..!jozef luns zegh!haha=P...maar goed, have fun daar nogh en tot snel maar weer!
    kusje tim

  • 12 April 2006 - 18:38

    Gertjan:

    HALLOA! waaauw sanny wat een foto's! en met craig david uitgweest... je hebt m dus zelfs een soort gedumpt.. wie kan je dat nou nazeggen! haha! wooow als je terug bent wil ik ALLES horen! dikke kus!!

  • 14 April 2006 - 19:18

    Melissa:

    mooi foto's san!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: