ZOMER!!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu ZOMER!!!! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

ZOMER!!!!

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

03 April 2006 | Italië, Milaan

Hi guyss..

Ik ben echt zoo blij, tis hier gewoon zomer! gister was het hier 23 graden.. me & the girls zijn naar park sempione geweest, super groot park midden in de stad.
Alle milanesen gaan daar heen op hun vrije dag, er is altijd wat te doen..
Ik zit nu gewoon in rokje met shirtje zonder mouwen in internet cafe! heb hele winter gewacht op dit moment gewoon:)

thnx voor al jullie leuke berichtjes en mailtjs, is altijd weer zo leuk om me site te checken:) ik heb vandaag 1 casting, dus lekker vrij de rest van de dag.. ga weer even naar het park denk ik.

Morgen is de bigday, dan ga ik naar ROME!! aaa ik wilde altijd al daarheen!! wel spannend, heb nog nooit alleen gevlogen, maar tis maar half uurtje vliegen ofzo.. ik vlieg sochtends vroeg, doe daar de show, en vlieg savonds terug.. hoop dat ik beetje tijd heb om wat sightseeing te doen! ik maak fotos!

Oja lian en ik krijgen waarschijnlijk een shoot met een super goede fotograaf, hij heeft campagnes voor Breill op zijn naam staan, en andere grote campagnes.. hij staat bekend om super goede editorial style, fashion dus.

Oja de 14e vlieg ik weer richting hollanda, heb wel weer zin om naar huis te gaan.. gewoon iedereen weer ff zien:) ik blijf denk ik weekje of 2/3 thuis.. en dan weer milaan, of misschien athene, nog nie helemaal zeker,

Ok lieverdjes, blijf me noten en mailen en voor je het weet ben ik weer terug:)

Hou van jullie!!!

knuffel san!

P.s gefeliciteerd thode familie!! debbie heeft een dochtertje Nori Daniella Lisa.. wat een plaatje.. check fotos!! enjoy youre auntship lis, ze is prachtig!

  • 03 April 2006 - 11:14

    Friso..:

    He schoonheid, ziet er super uit allemaal! Jij gaat het helemaal maken! Hope 2 see you soon.. xF

  • 03 April 2006 - 12:19

    Gelske:

    Heej meissie!! Wat heerlijk...zomer!!! Hier is het echt herfst:( Ik had helemaal niet door dat je er maar zo kort bleef!!! Ook wel weer lekker om je ouders enzo weer te zien, of niet?! Succes nog even!!
    Een hele dikke kus, Gelske

  • 03 April 2006 - 13:26

    Gideon:

    Heee San...!

    Ik lees dat alles goed met je gaat. Lekker naar Rome! Mooie foto's enz. je ziet er goed uit!!(Y)
    Ik was 2 weken terug ook nog een weekendje in Milan, heb je helaas niet gezien!! Maar wel de heeeeel mooie stad!! Veel suc6 in Rome. Kus Gideon

  • 03 April 2006 - 14:38

    Melissa:

    Heey lookin good girl!! Wat heb je leuke krulletjes op die pics!En wie is chris??;)hahah nieuwe vlam? haha, nee grapje
    Hey maar skat, wat doet mijn leipe foto met nori op jouwn site :o hahahah
    Hey maar heel veel succes & plezier in Rome!!
    Breng je de zon 14 april wel met je mee naar Hollanda? thanx :D
    Dikke Kus

  • 03 April 2006 - 18:18

    Gertjan:

    haaaaaai skat! wat een leuke foto's!! die chris,.. wie is dat? ;) t straalt er nu wel echt af dat je model bent.. :) positief hoor :D! ik wil ook zomer!! succes in rome beeb! have fun!! xxxxxx

  • 07 April 2006 - 20:13

    Marion:

    Sanny je ziet er goed uit op de foto´s Blij voor je hoe het allemaal gaat Laat wat van je horen als je terug bent. In de winkel ook van alles aan de hand ,hoor je nog wel groetjes je ex.bazin

  • 11 April 2006 - 14:43

    Lutske:

    Hey San! Net even je site bekeken, en moet wel zeggen dat ik een beetje jaloers ben! Haha. Mooie stad, mooi weer, en allemaal mannelijke modellen als je uitgaat :P Heel veel succes nog en vind je foto's heeeel erg mooi! You go girl! Liefs, Lutske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: