CiaO-CiaO-CiaO - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu CiaO-CiaO-CiaO - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

CiaO-CiaO-CiaO

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

28 Maart 2006 | Italië, Milaan

als eerste...HIEPERDEPIEPERDEPIEP HOERAAAAA!! MIJN ZUSSIE LIZ IS JARIGGG EN 22 GEWORDEN!! ik was er niet om het te vieren, maar ik heb het hier in me eentje ff gevierd met pizza hihi, knuffel voor jou zus!

hier ben ik weer, met mijn nieuwe haar!
heb de hairshow gedaan:) het was echt verschrikkelijk eng! het was de eerste en laatste keer voor mij.. lian en ik moesten zaterdag naar hotel crown plaza, omdat ons haar dan gedaan zou worden (dachten we) en dan zouden we de zondag daaropvolgend de show lopen. we waren om 3 uur in het hotel, en hebben zitten wachten tot 6 uur!! lekker lopen nixen dus..GRRr we hadden wat problemen met de opdrachtgever omdat ze naar ons toekwamen en ons haar ineens heel anders wilden knippen dan ze eerst beloofden.. er werd dus gewoon tegen ons gelogen! ze wilden mijn haar scheren in mijn nek, en dan voor mijn gezicht lange plukken knippen.. en lian wilden ze knippen als een paddestoel!! lian en ik waren behoorlijk bang.. je krijgt betaald enzo.. maar tis wel je haar!! we belden daniel van de agency om te vragen wat we moesten doen.. hij zei, pak je spullen en ga weg daar, toen we dat wilden doen kwam onze opdrachtgever naar ons toe, smekend of we wilden blijven.. anders kon de show niet doorgaan.Ok dus wij om de tafel om een nieuw kapsel te vinden, lian besloten ze niet te knippen maar een pruik op te doen.. Uiteindelijk werden we het erover eens om een moderne bob te knippen, kort achter, scherp gesneden naar voren.. ik vond het wel ok, en we krijgen de show, en de shooting (editorial voor magazine,goed voor me book!) en er is een 2e show voor tv die gedaan word in ROME!!!!
ze hebben alleen mij geconfirmd, dus ik vlieg volgende week dinsdag naar Rome, loop een show, en vlieg dan zelfde middag terug! ik hoop echt dat ik beetje sight seeing kan doen daar! Rome is echt super mooi:)

Maja, de show dus.. ik kreeg een witte jurk aan met oranje strikjes (!) en me haar werd dus on stage geknipt voor publiek. Het was dus de bedoeling dat je haar binnen 20 minuten geknipt moet worden.. ik was echt zoo bang! ik zag al mijn haar op de grond vallen, en er is geen spiegel dus je weet niet wat ze doen!! er hingen grote schermen aan 2 kanten naast me, ik zag in een flits mijn haar op het scherm.. al die honderden mensen kunnen je zien, en zelf heb je geen idee wat er gebeurt op je hoofd! toen ik klaar moest ik lopen en blijven lachen.. en of stage rennen naar de eerst de beste spiegel!!! gelukkig viel het mee.. tis kort maar wel ok! andere meiden zaten te huilen backstage.. en kregen hairextensions aangeboden, God dit doe ik echt nooit meer!!

Lian haar haar werd alleen gestyled met een pruik, en ze had gave jurk aan.. beetje dragqueen/moulin rouge idee, erg cool!
het was een lange vermoeiende dag met veel wachten.. maja part of the job:) verder nie veel gedaan, beetje uitgerust.. uiteten gweest in super trendy pizzeria. Marleen van umbrella is zaterdag aagekomen, dus we hebben nu bijna een dutchhouse! k heb strax 1 casting voor een tvcommercial voor mineraalwater..:) en daarna ff naar fashionfitness trainuhhh!

thnx again voor al jullie lieve berichtjes, knuffel aan opa en alle oma,s.. en thnx voor jullie berichtje:)

trouwens.. ik heb mijn laatste show 9 april..waarschijnlijk vliegen lian en ik de 10e terug! dat duurt nie lang meer, heb zin om jullie allemaal weer te zien!

tot snel,

knuffel san

  • 28 Maart 2006 - 16:12

    Lisa:

    Wooooooooh sis je haar is cool!! precies zoals ikke altijd al zei :)

    kus liz

  • 28 Maart 2006 - 16:26

    Peta:

    San, leuke foto's. Wat een spanning allemaal. Ik kan je niet bellen. Ben je nummer kwijt. Wil je aub zo snel mogelijk bellen?

    Peta

  • 28 Maart 2006 - 19:17

    Melissa:

    Hey schat!! Heeel leuk je haar zeg!! en wat een show zeg!super!
    Maare:
    IK BEN WEER TANTE!!
    Ik heb een heel mooie nichtje en ze heet 'Nori'
    Dikke kus!

  • 29 Maart 2006 - 11:53

    Janneke:

    Hai
    Je haar is echt mooi!!
    Gek hoor.. jij zit daar helemaal in italie terwijl wij gewoon naar school moeten. Ik vind de foto's ook heel leuk:)
    Nou heeeeel veel succes nog!
    Doei doei xxx janneke

  • 29 Maart 2006 - 19:22

    Anja:

    Hoi Sanny
    Leuk je haar!
    groetjes, Anja.

  • 29 Maart 2006 - 21:30

    Gertjan:

    hej gympie :)!! OMG ze vliegt ff naar ROME voor een show..! je komt al bijna weer terug.. wat snel!! dacht ga ik lekker op vakantie naar milaan ;)! je haar is idd mooi gworden hoor!! groeit toch ook vanzelf weer aan :)! (hopelijk) america's next top model heh... naima heeft gwonnen, heb je t nog gevolgd? die met dat korte haar!! looking forward to hear from you soon ;) CIAAAAAAAAAO (K)

  • 30 Maart 2006 - 17:12

    Omar.O:

    Hey Poedeliewoepsies..
    Echt leuk! dat jullie de fashionworld ervaren in Milano. Had al een idee dat jullie het helemaal de Bom zouden vinden.

    Lianne geloofte er toen ik haar voor het eerst leerde kennen in (7huizen) er helemaal niet in haha..Anything can happen Pumpkin.
    Nou, Hier is je overdoses aan Zelfvertrouwen. alsjeblieft.!! :)

    Sanny de Gogetter laat haar droom uitkomen. Nou,Hoe cool kan dat nou zijn...from dream 2 reality.! Tof Dames.

    Ik heb een stylist in Milano gesproken van NL afkomst. En heb ze over jullie verteld. En ze wil jullie meeten! Ik heb haar de e-mailadresjes gegeven van jullie

    Suxxes Sanny/Lianne

    Kus
    OMar.O

  • 31 Maart 2006 - 12:01

    Niels En Wybrand:

    Wij zitten nog steeds te wachten op die topless foto-reportage. We begrijpen dat je deze niet op deze weblog wilt plaatsen, daarom mag je ze ook gewoon naar onze mail sturen. Succes verder kisses Niels en Wybrand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 100945

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: