hooOOOiii zoals we dat in friesland zeggen!! :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu hooOOOiii zoals we dat in friesland zeggen!! :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

hooOOOiii zoals we dat in friesland zeggen!! :)

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

22 Maart 2006 | Italië, Milaan

Iedereen zal zich vast afvragen of ik nog leefde, want het is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatst op internet geweest ben, en dus mijn site heb kunnen bijwerken! Heb het echt erg druk gehad en er is in die week ook echt ontzettend veel gebeurt:)

Bedankt voor al jullie lieve reacties trouwens!! en van wybrand en niels echt leuk dat jullie me nog nie vergeten zijn:)en voor melisje..het was echt DEL PIERO! je weet wel die ene waar jij je hele computer mee volgestouwd hebt met zijn foto"s.. ghehe ik wist dat je parra zou worden:P!

Ok ik zal ff bij het begin beginnen! ehm de optie voor fornarina showroom ging helaas niet door!lian en ik hadden een callback.. dat betekent dat je nog een keer terug moet komen op casting om kleding te passen en je gezicht nog een keer te laten zien aan de client. Lian kreeg de job, maar ikke niet..maja niet getreurd, ze zochten waarschijnlijk ander type. bleek later dat het geen showroom was, maar een soort grote inkoop beurs waar detailhandel schoenen inkopen. lian moest 3 dagen van 8 tot 6 op super hoge hakken, beetje drankjes serveren en naar mensen lachen.. en mensen denken dat model zijn niet hard werken is??

Maar anyway ik deed in die zelfde week een casting voor een magazine, en dat ging wel ok..maar had verder geen verwachtingen ofzo.
Dus ik met de meiden ff boodschappen doen savonds, belde Daniel ineens.. Sanny you have the editorial job for magazine, tomorrow is the shooting! ik stond daar ok dit is mijn eerste job!! jeeeh!
De shoot was super leuk, ik had hem samen met kamilla, nieuw meisje in ons appartement.. ze komt uit litouwen.
de shoot was dus voor een italiaans vrouwenblad Benissimo, ik denk beetje vergelijkbaar met viva/flair in nl.
De mensen van de shoot waren erg leuk, en de kleding was geweldig! ik had mn camera meegenomen, dus stiekem steeds fotos gemaakt op de set. De fotograaf was erg blij met het resultaat.. hij vroeg of ik in de toekomst vaker met hem wilde werken:) ik heb een paar poloroids meegekregen die ik thuis kan laten zien. Helaas komt de magazine pas uit in juni, tegen die tijd krijg ik de fotos dus voor mijn book, kan niet eerder want het blad moet eerst uitkomen. Oo en er worden waarschijnlijk 7 fotos gebruikt voor de editorials:) vrij goed begin denk ik!

Ik heb ook de fotos van de test met vico! ik zal ze proberen op mijn site te zetten. ik krijg nog 2 testshoots hier, maar Daniel wil eerst dat ik nog wat van mijn centimeters kwijt raak, dan worden de fotos beter vind hij.. verdorie! maar ik kom met veel nieuwe fotos voor mijn book thuis, das zeker belangrijk.

ok, ehm die week na de shoot hadden lian en ik een casting voor hairshow. In een kapsalon. Ons haar werd gekeurd, en ze vroegen ons of we er problemen mee hadden als ons haar geknipt zou worden.. en dan ook echt geknipt! kort dus! ik heb geleerd om altijd gewoon ja te zeggen, dan bepaald het bureau achteraf wel wat er gaat gebeuren, en hoe kort enz.. nou gelijk die volgende morgen kregen we telefoontje van Daniel dat lian en ik beiden de job hebben voor hairshow! en het is een grote job! hairshow houd in fahionshow.. runway dus, maar dan gaat het om het haar.. je haar word dus geknipt en gestyled, en je moet je kapsel showen op de catwalk. Maar bleek dat we niet alleen de show hadden, maar ook een shooting.. het was een grote job bestaande uit show waar we 300 euro voor krijgen, en een shooting voor van die grote posters in kapsalons voor 700! WHAHA lian en ik waren behoorlijk blij natuurlijk.. voelt echt goed dat het nu een beetje begint te lopen, helemaal voor ons allebei!!

Maar goed dat was vorige week dus, en deze week weer druk geweest met castings. heb er elke dag zo"n 4 a 5, soms minder.. maar maandag hadden we er 4. allemaal voor hairshow. Belde Daniel weer smiddags.. Sanny you have 2 new jobs! van de 4 castings had ik gewoon 2 jobs binnen gehaald! beiden hairshow..1 is aanstaande zondag, alleen styling geen knippen. De show is buiten milaan, het is in verona,vlakbij het como meer (waar het verhaal van Romeo en julliet vandaan komt)En andere is in april een grote hairshow job van 3 dagen!! en lian en ik hebben allebei een callback voor een job voor zwangerschapskleding cataloque. daar moet ik morgen weer heen..

was dus behoorlijk hectisch afgelopen tijd. maar wel erg leuk natuurlijk! aanstaande zaterdag word mijn haar geknipt voor de 1e hairshow! ben beetje bang, want het word wel kort denk ik.. ze hadden het over een asymmetrisch kapsel ene helft kinlengte (zoals ik het had in turkije, en andere kant iets korter??) de client belde met agency en heeft uitgelegd, en daniel ging akkoord.. dus ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen! dit zijn mijn laatste paar dagen met dit haar dus.. ik maak fotos en zal volgende week zo snel mogelijk me nieuwe kapsel laten zien:)zondag eerste hairshow.. daarna gaan lian ik en andrea naar verona daar is de tweede show (2 op 1 dag dus) waarna we overnachten in een hotel aan het como meer!! yesss:) daarna is de shooting next week. en de laatste job in april.. misschien dat ik hier dus iets langer moet blijven.

marty uit polen gaat morgen weg, julie uit the states gaat overmorgen weer weg.. en marisa ging vorige week weg. we hebben nu dus kamile in ons appartement gekregen, echt een schat van een meid uit litouwen, en andrea uit the states..die meiden zijn echt schatten, ga ze echt missen zeg! we krijgen weer nieuwe meiden in ons appartement volgende week!

ok ik moet maar weer stoppen want ik zit hier alweer meer dan een uur! oja haha wel grappig.. we hadden gister een casting voor een music video, en toen hoorde kwamen we nederlanders tegen. Een jongen van tony jones uit nl was net aangekomen in milaan, en dan hoor je ineens iemand praten in het nederlands!het is echt leuk als je landgenoten tegenkomt..maar was echt raar, ik praat zoveel engels dat ik bijna nederlands vergeten was haha ik praatte met engelse woorden tussendoor! zelf lian en ik praten veel in het engels met elkaar..haha gek he?

We zijn ook nog dagje naar het park geweest van de week.. gewoon beetje uitrusten. Mooi groot park midden in de stad, er is altijd wel wat te doen hier. Echt leuke mensen ontmoet ook deze week! Matyas uit Tsjechie, Daniel uit zweden, Marisa uit usa, sarah uit Australie echt leuk, leuk, leuk:)
vanavond gaan we naar luminal want er draait een film daar..vedetta? schijnt een goede film te zijn!

AAaaa nog iets leuks..marco the eigenaar van luminal is echt super super super rich, en hij schijnt vaak in de zomer betaalde reisjes weg te geven aan modellen.. hij gaat gewoon op vakantie naar spanje ofzo, en hij neemt dan een groep modellen mee. alles word betaald, gewoon gratis vakantie dus! dat is ziek!! whaha dus we moeten ff zorgen dat we hier nog zijn rond de zomer:)

ik ben altijd weer langer bezig op internet dan dat ik van plan was! ik wilde gister eigenlijk gaan, maar er was een staking van de metrolijnen.. dat was nie zo leuk:(

Ok ik wil echt alles weten wat er gebeurt hoor in nederland!! bel me, schrijf me, note me, mail me.. Ik mis jullie allemaal heeeeel erg!! soms wel ff dipdagjes hoor! ik dacht er nog aan, dit is het langst dat ik ooit van huis ben weggeweest mmMM zal er aan moeten wennen.. part of the job!

Maar ik hoop dat jullie allemaal nog een beetje aan me denken:)

Gertje- Whaha als je hier komt, hook ik je ff up aan een leuke braziliaan?

Melis- Ik zal DEL PIERO de hartelijke groeten van je doen whaha.. kiddin, alles met skool ok? kiss for tom

Nienkje- YOooo chicaaa, thnx voor je mailtjes whaha ik heb me doodgelachen om je weet wel wie:P succes met wurkje, en rondhuppelen in de gym hihi luv ya.. kiss voor markie

Chrissie- HOop dat het weer wat beter met je gaat, helaas ben ik er nu niet om je te knuffelen! maar als je maar weet dat ik heel veel aan je denk! :)succes met alles wat je doet girl! you rock hihi, luv ya kissy

Hilstje- dag myn famke..hoe giet ut mei dei? ik denk dat jij milaan echt wel ziet zitten! shoppen is great hier! en de guys ofcourse ghehe.. JAWIS ik neem ook voor jou wel even een brazilliaan mee hahaha:P succes mei alles! tutsje op dyn snutsje

Lis me sis- HOllaaaa..thnx for al je notes en smsjes, morgen is je grote dag! me zussie word 22 jajaa.. sjemig wat oud alweer! helaas ben ik er niet, maar ik ga heeeel hard aan je denken ok? en ik neem zeker een cadeautje mee uit milano.. hoe speciaal is dat? :P alles verder ok daar?

Pap,Mam,Franky en Spike- Ti amo!! mhe terug voor franky.. pas je goed op spike? ik mis m echt man! mis jullie allemaal,hey franky ik liet al mn huisgenootjes jou fotos zien..ze waren allemaal opslag verliefd! haha. En pap ik heb behoorijk over je opgeschept, over wat een beroemde gitarist je wel niet bent, hihi..

verder aan iedereen die ik lief vind.. nichtjes, opa oma, andere oma, klasgenootjes, vriendjes, vriendinnetjes, ex-collegaatjes, of andere msn mensen hihi dikke knuffel van san

P.s ik breng snel verslag uit over de overnachting in verona! de hairshows, en me nieuwe kapsel AAAAahh

  • 22 Maart 2006 - 15:49

    Layla:

    heeey wat gaan jullie goed zeg! groetjes uit holland!

  • 22 Maart 2006 - 19:30

    GERTJAN:

    ooowh schaat wat ben jij gaaf zeg! die foto's zijn echt heel mooi! idd lang niks van je gelezen.. dacht dat je ons al vergeten was HAHA!! jammer van fornarina maar beter van die hairshow! KACHING!! ga ik straks naar de kapper in milaan zie ik overal jouw koppie :D waahaha.. echt tof! je hebt echt al de flair van een supermodel :) slijmslijm! braziliaan is leuk zijn dr ook russische ;)
    haha hoop snel weer iets van je te horen... en ik duim voor jou!! toitoitoi!! kus!(ook voor lian ofcorse ;))

  • 22 Maart 2006 - 20:25

    Christa:

    hey popko!!
    echt ontzettend leuk om weer even wat van je te horen, en je kaartje vond ik cht super lief. had ik echt even nodig. Moet zeggen dat ik je wel mis hoor al heb ik het ontzettend druk en dus zelfs bijna geen tijd om mijn vriendinnen die hier nog wel zijn te zien. maar als je terug komt is mijn stage bijna afgelopen en dan wordt het vast party party!!waneer kom je eigenlijks terug?
    kusje in ieder geval voor jullie allebei en geniet er nog even lekker vandaar!!

  • 22 Maart 2006 - 22:22

    Anne Henk:

    Hey Sanny,
    zo weer een lekker laptekst om te lezen :S. Toffe foto's met leuke maffe kapsels ;)
    maar zo te lezen vermaak je je prima met al die meiden (en jongens) een jobje erbij, helemaal super meid! ga zo door..... kus Anne Henk

  • 23 Maart 2006 - 14:46

    Maaikje:

    Hey meissie!
    Hier weer eens even een berichtje van mij! ( was ook wel weer een tijdje geleden:S)
    Wat kan jij schrijven zeg, dat lezen van jou teksten neemt veel tijd in beslag:P Maar leuk!!! Echt hoor, als ik dit alles zo lees, heb jij het helemaal naar je zinnetje daaro, en is het echt iets voor jou! Lekker doorgenieten zou ik zeggen, en zorg goed voor jezelf!! Veel liefs, Maaike:)

  • 24 Maart 2006 - 09:51

    Melissa:

    Hai San! Super leuk van al je opdrachtjes! En wat een mooie foto's heb je! Echt zo mooi! Echt leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt :D. Ik hoop je wel snel weer te zien! Is al weer zo lang geleden....nou veel succes & plezier daar! Big Hug

  • 25 Maart 2006 - 14:44

    Laura:

    hey san!!
    ik kijk elke keer weer ff op de site.. leuk om die verhalen te lezen;) echt hele mooie fotoos.. whaa je haar dr af.. ik ben erg benieuwd.. ik bekijk de fotoos snel als ze dr op zijn.. tot hoelang moet je daar blijven eigenlijk..??
    of weet je niet tot hoelang je moet blijven..??
    nou meis veel succes met de hairshow.. en met je nieuwe look;)
    dikke knuffel trg van je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 100949

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: