italie italie italie - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu italie italie italie - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

italie italie italie

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

13 Maart 2006 | Italië, Milaan

bon giorno! daar was ik weer..ben er weer ff tussenuit gesneaked om mijn site bij te werken:) thnx voor al jullie leuke reacties.. en ja ik doe voorzichtig hoor met die mannen hihi dont worry liz;)

Ok deze keer heb ik ook goed nieuws! ik ben een optie voor een job.. een hele goeie job zelfs! het is voor showroom van fornarina (echt leuke kleding) een 3 daagse opdracht, het is geloof ik kleding en schoenen showen aan klanten, het leek me erg leuk! showroom is wel saai, hele dag beetje staan en lachen maar verdient wel erg goed! waarschijnlijk iets van 200 per dag:) KACHINGG!! maar eerst maar ff afwachten, en ben een optie dus, dat houd in dat de opdrachtgever mij als optie heeft, maar ook meerdere modellen. er worden uiteindelijk 3 gekozen.. dus ik hoop echt dat ik de job heb! ik hoor het morgen!

Oo ik heb mijn shoot gehad met vico! hij is echt geweldig! denk dat ik er goede fotos aan over houd.. ik heb ze nog niet gezien, alleen in klein formaat. De fotos zijn erg apart, erg fashion.. goed voor me book dus! allemaal zonder make up, natural pics.. die zijn vaak de mooiste. De shoot was erg leuk! we deden er een paar met ventilator, dat je haar gaat blazen, en een paar met vage poses op een stoel, met aparte schaduw! ben beniewd.. ik krijg de fotos morgen, dan krijg ik eindelijk goede setcards.. ik loop nu echt met van die vodjes rond (komt nie echt proffesioneel over)als ik de fotos heb, zet ik ze op mn site!

AA ik heb sushi gehad! voor het eerst.. sjemig das echt lekker zeg:) Ooja.. we kregen speciale modelcards om gratis te lunchen in een superhip restaurantje. we mogen daar elke dag gratis lunchen! lekker joh!! het is een buffet restaurant, je kan gewoon alles pakken wat je lekker vind, wel heel gezond een allemaal.. salades, vlees en vissoorten, en verschillende soorten pastas. echt leuk daar! we hebben niet altijd tijd, maar als we tijd hebben gaan we daar even lunchen. Ook veel malemodels lunchen daar vaak, zo leer je nog es wat mensen kennen!

ooja nog een verhaal over eten..we zijn ook nog uit eten geweest in een geweldig restaurantje bij ons in de straat waar je zoveel kan eten als je wil voor maar 5 euro! echt super lekker eten! fruit.. en brood met spinazie iets erop.. en aparte deeggerechtjes. Maar het leukste was het restaurantje zelf, het is een beetje oosters ingericht, een lounge ruimte met kussens, waar je op de grond zit te eten! oo ik wilde dat ik jullie allemaal mee kon nemen.. echt zo leuk!

Oo haha ja.. lian en ik hebben 2 voetballers ontmoet van juventus:) haha kwamen we later achter hoor, we werden uitgenodigd om te komen kijken naar hun wedstrijd, maar die was in turijn.. dus beetje ver voor ons! maar nu zijn we uitgenodigd om vanavond mee uiteten te gaan.. gratis etentje is altijd ok natuurlijk:) we gaan met alle meiden uiteten dus 2nite, ben benieuwd:)

Oja melis deze is voor jou.. je gaat nie geloven wat ik je nu vertel..je gaat flauwvallen, weet je wie ik vandaag gezien heb?????

DEL PIERO!!!

WHAHAH IK SFEER HET!! IN THE FLESH.. ik heb fotos als je het nie gelooft!
hij was vandaag in de stad, hij werd geintervieuwd door TRL op zo,n gebouw.. we hebben een uur gewacht tot hij zou komen. maar heb hem gezien vanuit de verte hihi
voor mensen die niet weten wie hij is.. hij is 1 van de beste voetballers ter wereld, en hij is gourgeous!!

oja en daddy yankee uit die clip van lumidee.. was in luminal zaterdag! zondag komt hij weer, en dan gaan lian en ik m ontmoeten! :)

Ok san moet weer gaan! ga zo uiteten, ben al laat!! hou van jullie!!!

oja liz? je bent jarig he straks? ik weet leuk cadeautje! boek een weekendje milaan, dan gaan we samen de stad onveilig maken:P!

kussie voor iedereen

knuffel van san

  • 13 Maart 2006 - 18:49

    Liz:

    haha kom maar op met die ticket dan ;) prima kadootje hoor!! haha wel jammer dat je niet op mij verjaardag bent :S voor t eerst in 22 jaar...maar als je die nieuwe foto's hebt zet ze even op internet, ben benieuwd. Sta je nu ook op een site van een modellen bureau uit milaan??

    kus liz

  • 13 Maart 2006 - 18:51

    Susan:

    He Sanny, ik wist niet dat je het zo ver ging schoppen met je modellenwerk!! Loop ik erg acher..?? :$ Ik weet nog wel dat je me vorig jaar ergens wat foto's stuurde, die je voor de leuk had gemaakt met vrienden.. Ik vind het écht te gek dat je nu al in Milaan zit, man!! Voor hoelang zit je daar? Nah, ik lees je volgende verhaaltjes wel weer... Vind het echt leuk om te lezen, maar wel lange verhalen hoor, haha!!
    Heeel veel plezier daarow, en je ook een beetje op het werk concentreren, en niet op de goddelijke voetballers ;)
    Doeg doeg, tût Susan (ex-collega ;))

  • 14 Maart 2006 - 08:33

    Del Piero Fan:

    ..............DEL PIERO? :o :o spelers van Juventus?.....ik hoop idd dat je foto's van hem hebt gemaakt! you better;)!jullie vermaken jullie wel of niet? tussen al die beroemdheden :D.....Del piero? echt?......Alessandro?
    Oke genoeg over de beste speler van de wereld. Super leuk dat je bijna een job hebt! Ik hoop dat je hem krijgt! Het eten daar klinkt ook wel lekker haha. Hey succes met alles, doe voorzichtig!Ik wacht in spanning op foto's.

    Hug Melis

    p.s. Hoe zat Del Piero's haar? had hij leuke kleren aan? zwaaide hij?

  • 14 Maart 2006 - 11:57

    Gertjan:

    jeeeeetje sanny!! wat een avontuur weer! voetballers toe maaar!!! HELLO baby en dan niet van heerenveen van van juventus! haha golddigger :);).. ahaha! fornarina is idd echt heel tof hoop dat je de job krijgt!

    ow die male model from texas is nie slecht :P!!

    take care, xxx

  • 14 Maart 2006 - 14:20

    Bro:

    He mhe! Is het leuk daar in Italië?

  • 15 Maart 2006 - 17:03

    Niels En Wybrand:

    Heej Sanneke!!!. Ken je ons nog?, je oude school mates?;):D. Geweldig dat je in Milaan zit zeg:). We hebben altijd geweten dat jij een top-model zou worden:D:D. Succes ermee!, en goed eten he;), haha!:)

    Liefs, Niels en Wybrand

  • 15 Maart 2006 - 19:31

    Janneke:

    Heej San. Leuke site!! Weet ik toch nog een beetje hoe het met je gaat. Melissa zal onderhand wel gek van mij worden. Haha :) ben zo benieuwd naar je foto's!! Nou meid, heel veel succes en hoop tot snel
    Kus Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: