Ciao from milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Ciao from milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Ciao from milano

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

08 Maart 2006 | Italië, Milaan

heyyy iedereen!! sorry, het heeft even geduurd voordat ik weer een nieuw bericht kon schrijven, beetje druk gehad.. maar wel weer ontzettend veel beleefd:)
First of all het leukste nieuwtje,

LIAN HEEFT HAAR EERSTE JOB!! YEEAAAHHHH

toen we het hoorden keken we elkaar aan, en super hard gilen natuurlijk whahaha.. dat was een leuk moment! die dag dat ik naar de kapper ging, maandag dus, had lian 3 castings.. en die gingen wel ok zei ze:) toen ik smiddag thuis kwam van de kapper, belde Daniel of ik langs wilde komen op het bureau om me haar te laten zien..dus ikke naar bureau, zegt ie ff tussendoor. Ohh by the way lianna already got a job. I was like whaaaa??!! please let me tell her!!
dus ik liep terug naar ons appartementje, en onderweg was ik aan het bedenken hoe ik het haar zo vertellen, want ik wist dat ze zou gaan freaken! haha tis zo leuk om iemand blij te maken met goed nieuws! maar toen ik in appartementje was, had ze Daniel al aan de telefoon, GRrrr ik wilde het vertellen.. majah wij helemaal flippen dus! is echt nie normaal gewoon, het was nog maar onze 3e dag, en lian heeft al een job..gebeurt gewoon bijna nooit zo snel!! geeft ook een beetje zelfvertrouwen enzo, ben echt blij voor dr:)

Ok, mijn haar.. iedereen is nieuwsgierig naar mijn haar natuurlijk. Dagje bij Tony & Guy was echt super leuk! ik kwam daar en het bleek een soort school te zijn van tony&guy waar topkappers van over de hele wereld opgeleid worden. Ik kwam binnen en moest vragen naar Fabrizio (hoe kan het ook anders:) me haar werd gekleurd, en geknipt en helemaal stijl gefohnd het was zoooo gaaf!! dat krijg je thuis nooit meer voorelkaar natuurlijk. Ze maakten fotos en daarna kreeg ik een jaren 60 kapsel, met nephaar erin, echt zoo stoer.. Daarna moest ik een super stoer jarig 60 jurkje aan en daarin mijn kapsel showen voor een klas, het was een soort presentatie! alles in italiaans.. sta je dan me je rare haar, hihi
was erg leuk om te doen, ik heb er geen pics van jammer genoeg.. Fabrizio zei dat ik elk moment terug mocht komen om me haar te laten doen, knippen, verfen what ever! Ik dacht Mm doen ze hairextensions? ghehe

Jullie denken nu natuurlijk.. hmmm het is alleen maar party party daar, dus ik zal nog even wat culturele verhaaltjes vertellen (deze is voor jou pap, hihi)
Ok het weekend.. lian, ik en martha (poolse meisje) waren ons appartement zat, en hebben de metro gepakt naar Duomo. Voor de mensen die niet weten wat het is, een grote super mooie kathedraal in het midden van de stad, gebouwd rond 1300. Daar omheen is een groot plein (piazza del duomo) waar echt elke dag super veel mensen rondhangen, vooral toeristen.. veel japanners ook! Echt indrukwekkend zo"n groot bouwwerk! aan de buitenkant was de kerk afgedekt omdat ze al jaren aan het restoreren zijn..wel jammer kon net echt mooie foto"s maken dus.


Er is nog zoveel meer te zien in milaan, maar eigenlijk ben ik overdag allemaal druk, druk, druk.. sochtend,s melden bij agency, daarna castings afrennen. boodschapjes doen met lian, avond eten in elkaar flansen. Daarna uitrusten in appartementje of meegaan met pr"s..eigenlijk is er elke avond wel wat te doen in milaan. Binnenkort gaan we waarschijnlijk bowlen met de meiden.. how cool is that?? Het reizen went al wat trouwens, ik heb ff een goede stadsplattegrond aangeschaft zodat ik buslijnen en tramlijnen beetje kan begrijpen.

Gister echt iets raars meegemaakt..Marissa, een van de meiden uit usa heeft een italiaanse vriend Ivano. We hadden hem al eerder ontmoet en het plan was dat hij en een paar van zijn vrienden ons mee uit eten zouden nemen die avond. Dus wij (ik,lian,martha,julie,marissa) werden meegenomen naar een klein exotisch restaurantje waar de bedoeling was dat we zouden eten. Kwamen we daar, waren we te laat want de keuken was al dicht! AAa
Dus we kregen fruitcocktails echt zooo lekker met meloen mMmm.. die dingen waren gewoon 10 euro per drankje.. erg lekker, maar we hadden van te voren express nie gegeten, dus we hadden behoorlijk zin in eten! het plan was sowieso daarna nog even naar luminal te gaan, de leukste club in milaan. dus Ivano maakt even paar telefoontjes en er zou eten bezorgd worden daar voor ons..(ik dacht eten in een discotheek?) dus wij komen daar aan, zitten we daar in zo"n afgezonderd hoekje, met tafeltjes.. met allemaal andere modellen van ice models (concurrent bureau) van krijgen we allemaal rare hapjes, deeg met champignons erin..stukjes wortel, en andere groenteprut..(modellenfood hoorde ik later) en allemaal lekkere cocktails.. dat rare eten vulde totaal niet, dus wij kwamen op het idee om pizza te gaan halen om de hoek.
Ik zei tegen ryan, onze pr van luminal.. hey, where gonna get ourselves some pizza ok? hij belde een vriend..ok pizza is coming up girls, en binnen 10 minuten werd de pizza geserveerd voor ons! whaha al die meiden van ice keken ons aan van Myy GODD HOW CAN YOU EAT THAT? we hebben ons zeker vermaakt die avond. en lekker gegeten:)Oo nu snap ik waarom pizza oorspronkelijk uit italie komt! Hmm
Daarna ging de party zeker los. het was hiphop en R&B night in luminal en de sfeer was super! wel super raar hoor.. We waren de hele avond vip.. we zaten samen met andere modellen in een afgezonderd verhoogd gedeelte met stoeltjes en tafeltjes, waar de hele tijd drankjes werden geserveerd. daarom heen een soort hek, zodat er niemand anders in de viplounge kan komen.. er staat dan iemand bij het hek, die bepaald wie erin mag. echt zo belachelijk! lian, ik en de andere meiden gingen gewoon naar de dansvloer waar iedereen gewoon kon komen, en lekker aan het dansen waren. Iedereen keek ons dan echt zo aan van.. MY GODD THEY ARE MODELS!! whahah belachelijk toch? voor even is het wel leuk, je hoeft nix te betalen enzo.. maar het is wel erg oppervlakkig, je hebt vrienden omdat je model bent? kan iemand mij dit uitleggen?
soms denk ik, het is maar goed dat wij fryske famkes zijn, dat houd ons beetje nuchter.. gewoon erom lachen, en weten wie je echte vrienden zijn! das het belangrijkste. Maar het wereldje is behoorlijk raar! the free diners are kinda nice though :P!!
we werden weer naar huis gebracht door onze pr, en we zijn lekker gaan slapen:)

vandaag hadden we maar 1 casting.. waarna we naar Vico de fotograaf zijn gegaan. Lian moest de foto"s ophalen van haar test, dus julie en ik gingen gezellig mee! dat was leuker dan verwacht, vico en een vriend waren echt zo grappig.. we hebben daar tijdje gezeten en kregen tortellini"s met kaas op zn italiaans klaargemaakt natuurlijk, dus we kunnen zeggen dat we bijna echte italianen thuis gegeten hebben! Lian haar foto"s waren echt geweldig! ik heb een shoot met vico morgen.. hij is erg goed, dus hoop goede foto"s te krijgen. Ben blij dat ik trouwens nog steeds nederlands kan typen, ik spreek meer engels dan nederlands eigenlijk, goed voor mn ontwikkeling:)

vanavond gaan we weer uiteten met de meiden:) word vast erg gezellig! how are things in holland?? nog spannende dingen gebeurt?? ik wil alles weten hoor!! mail me, note me, of bel me! ik heb een italiaans nummer nu, dus ik zal die ff mailen voor mensen die me willen bereiken:)

Oja voor mijn papa en mama, en voor papa en mama felder nog even dit:

Lian is verliefd op een mannelijke stripper, en san heeft een brazilliaans model achter zich aan! whahaha niet te veel zorgen maken, we zijn verstandige meiden:)

Tot snel lieve lieverdjes, miss jullie allemaal heeel erg! en ik hou jullie zeker op de hoogte!

Knuffel van san

  • 08 Maart 2006 - 17:41

    Marleen:

    Heee Sann en Liann!
    Echt heel leuk om al die berichtjes te lezen.. *jaloers* Super veel plezier en wete zeker dat 't helamaal goed komt met jullie:D ik ben echt trots!
    xxxxx

  • 08 Maart 2006 - 18:03

    Melissa:

    Hey san&Lian! ja, ja wat een avonturen allemaal! En leuke foto's :) nice hair san! Succes deze week nog
    kus melis

  • 08 Maart 2006 - 18:25

    Lisa:

    Hi zussie!!

    Laat je die Italiaanse mannen een beetje heel daar ;)Ben echt jaloers..kan je mij niet een retourtje sturen..even een paar feestjes samen doen!! haha

    Maak er wat moois van..we bellen snel toch?

    Kus Lis

  • 08 Maart 2006 - 18:50

    Peta:

    Leuke foto's San en we kunnen tenminste weer wat aan de familie vertellen. Maar hoe kunnen wij jou nu bellen?

    Groet Peta

  • 08 Maart 2006 - 19:27

    Gertjan:

    woooow dames! ziet en klinkt errg gezellig! leuke foto's! san je haar is idd errg mooi en die foto die je stuurde is zooo gaaf! lian klinkt goed man je eerste job.. go for it!! tjakkaaaaaaaaa!! HAHAH
    ennuh ice models sucks HAHA... toitoitoi bisou

  • 08 Maart 2006 - 20:35

    Layla:

    heeey hoe gaat het met jullie, jullie hebben het echt naar je zin he! Ik ben jarloers hahaha! lian suc6 met je opdracht! Ik zei toch dat je het zou maken:P kusjesss layla

  • 08 Maart 2006 - 21:33

    Hilde:

    Heee Sanske,wat een verhalen allemaal zeg! Gelukkig heb je t erg naar je zin in Milano! San.. lekker genieten en beetje voorzichtig he met die italianen... mis je wel hoor! tot mails! Tut Hil

  • 09 Maart 2006 - 15:27

    Denise Hulzebos:

    Hej Sanny!
    Hier ff een berichtje van mij..wat je miss niet had verwacht. Las op msn dat je naar Milaan ging. En was heel benieuwd. Heb je site en verhalen even bekeken en gelezen! Erruug leuk allemaal! Vast een fantastich wereldje! Nou meid heel veel succes daar! GO 4 it girl!! groetjes Denise

  • 10 Maart 2006 - 19:18

    Gertjan:

    sann je krijgt de groeten van bastiaan ;) en je mocht hem niet vergeten :) ciaooooooooo

  • 11 Maart 2006 - 09:50

    Laura:

    heey nichtje

    Wat leuk om je verhalen allemaal te lezen.. Ik dacht stuur ff een berichtje.. haha...
    Wat mooi is het daar.. op de fotoos te zien, en aan je verhalen te lezen..
    Heeeel veel plezier daarzo.. en wel voorzichtig met de mannen daar he;):P

    doeidoei

    xx Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 100952

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: