Milano dag 2 - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Milano dag 2 - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Milano dag 2

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

04 Maart 2006 | Italië, Milaan

buon giorno!

Is al het tweede woord wat ik ken, naast ciao dan.. en oja.. bella! Lian en ik beginnen zo langzamerhand te denken dat die italiaanse mannen aardig gestoord zijn. We lopen s ochtends gewoon langs de weg opweg naar het bureau om ons te melden om half 11, zoals het elke dag hoort. En in echt letterlijk elke auto die voorbij rijd zit een italiaanse kerel die zijn nek 45 graden omdraait om ons te checken. We gingen opweg naar het bureau bijhouden hoevaak auto,s toeteren, of stoppen ! het is gewoon niet bij te houden sjemig, het lijkt alanya wel haha.. nu lachen we er nog om, maar kan wel behoorlijk irritant gaan worden na een tijdje. Majah hoort bij italie waarschijnlijk! Lian had een shoot vandaag, haar eerste testshoot. Ze moest in haar eentje de locatie vinden, waar ze met de bus en daarna met metro heen moest. Lian was de hele dag aan het freaken om de gedachte dat ze zou verdwalen in hartje milaan.. we hebben de route uitgezocht, en beloofden elkaar contact te houden. Ik ging met marissa (1 van de meiden uit usa) naar het bureau om me netjes te melden om half 11 (jaja san is optijd?!) toen kreeg ik van daniel te horen, dat ik volgende week pas een shoot heb, omdat ze eerst me haar willen verfen (waarschijnlijk vinden ze me haar erg lelijk.. te blond? ik dacht juist italie des te blonder des te beter:P)
Ik kreeg mijn castings voor die dag, die bleken pas om 4 uur te zijn. dus eerst maar beetje relaxen.. Ben met martha (pools meisje) naar een klein marktje gegaan in de buurt, en daar gewoon 1 kilo bananen, en 1 kilo sinaasappels voor 1 euro gehaald! das nie veel:)
Daarna met marissa 3 castings gedaan, 1 voor hairshow, 1 voor runway, en 1 voor iets met sofa's fashion ofzo.. erg leuke castings.. bij de runway casting moest ik een broekje passen, en lopen.. en fashion casting was ook erg leuk! deze casting was gemixt dus zowel mannelijke als vrouwelijke modellen:) dat zijn altijd de leukste.. brazilianen zijn immers altijd leuk om naar te kijken hihi.
Maris red zich super in de stad, dus deze keer niet hele dag zoeken naar 1 locatie. de castings gingen lekker vlot. Daniel van premier belde onderweg nog of het goed ging, wel lief en zorgzaam:)
thuisgekomen was lian ook al gearriveerd! haar shoot ging goed, het was een natural shoot, geen make-up dus.. die kijg ik volgende week ook, ben benieuwd!
Thuisgekomen moesten er even boodschappen gedaan worden, dus lian en ik even naar supermarktje tegenover appartement.. we waren in een ouwehoer stemming, dus melige foto's gemaakt daar.. die italianen zullen wel denken, die nederlanders...

na het eten kwamen de meiden op het idee om op stap te gaan, ok wij ook mee dus.. eerste keer milaan by night! in 1 woord WOW!
we werden opgehaald door de PR's (personal relations) die mensen worden betaald om ons mee te nemen naar clubs, zodat er modellen rondlopen zeg maar. we werden opgehaald, en thuisgebracht, en alles MAAR DAN OOK ALLES werd betaald.. echt belachelijk leuk! we hebben het super gezellig gehad.
Vanavond gaan we naar een voetbalwedstrijd van milaan tegen andere club hier een super mooi stadion!!
de dag dat wij aankwamen zijn onze huisgenootjes naar een prive concert van kanye west geweest!! ook meegenomen door PR's woww.. missen wij weer.. binnenkort is er een groot armani feest.. waar armani himself rondloopt!! AAA can't wait

ok, moet nu snel naar huisje, eten en omkleden en dan naar voetbalwedstrijd.. morgen zondag, en beetje sight seeing doen denk ik! dikke knuffel aan iedereen!!

San

  • 04 Maart 2006 - 16:08

    Judith Wiekamp:

    Heeey Sanny! Ik heb net voor het eerst even je link gecheckt.. Wat leuk dat je een internetdagboek bijhoudt! :) Echt zo gaaf om te lezen wat jij allemaal precies aan het doen bent in Milaan. Het klinkt goeoed!! Hoe lang denk je er ongeveer te blijven? Heel veel succes met alles, gaat helemaal goed komen met jou!! En voorzichtig doen he? :) Liefs Judith

  • 04 Maart 2006 - 16:40

    Gertjan:

    SANNY en LIANNE!!! doe ff normaal ik wil echt wel mee naar t armani feestje :) D&G feestje daarna?? ;) whooo

    echt leuk dit weblog!!
    xxx

  • 04 Maart 2006 - 19:16

    Maaike:

    He san!! Echt super dat je ook zo`n site bijhoud!! Nu heb ik er 2 te lezen!! ( Rienk heeft dit ook he?) hiih leuk!! Maargoed ons uitje is er dus niet van gekomen he, haha hoe kan het ook anders!! Doen we wel als je terug bent!! Maar super iig dak je zo wat kan volgen!! Geniet ervan meissie!! Kussie

  • 04 Maart 2006 - 20:42

    Hilde:

    oooooooooooooooooooh, met één woord te zeggen: jaloers!! wat super dat je naar clubs etc. onder begeleiding gaat, geheel gratis enzefoort. dat moet echt geweldig voelen!! en dan ook nog naar een armani feest? ik ben erg benieuwd... doe je je dagelijkse bewegingsoefeningen wel ff? ;-) hihi.
    dikke kussss en veel plezier!!

  • 04 Maart 2006 - 20:44

    Anne Henk:

    Hey Sanny,
    zo te lezen heb je het daar aardig naar je zin, wordt er wel een beetje jaloers van maar jah verschil moet er zijn he ;) wel gaaf dat je een weblog bij houdt!! geniet er lekker van! zo nu en dan ga ik wel ff kijken op je site ;)

    Liefs Anne Henk

  • 05 Maart 2006 - 13:12

    Lusanne:

    Hee Lianne en Sanny! Leuk om te lezen zo :) Zo kort nog maar daar, en al weer heel wat meegemaakt! Leuk man :D Super veel plezier en ik mail nog wel! Hou ons op de hoogte ;) Kus

  • 05 Maart 2006 - 19:59

    Melissa:

    Saaaannnnn!!! Wat leuk dat het een beetje goed gaat daar! Ik zie nu pas dat je deze site hebt! ik maar wachten op een mailtje hahahaha!!! Whaaa ik wil echt wel naar milaan! jeetje hey!! gratis party's....lekker weer!! geweldig! Kick some ass dame!!
    Dikke kus!

  • 06 Maart 2006 - 14:29

    Gelske:

    Heej Sanny!! Wat klinkt dit geweldig zeg!!! Gewoon om jaloers van te worden!! Zet 'm op daar en geniet ervan zolang het kan!!! Enne, rustig aan he ;)!!
    Dikke kus, Gelske

  • 06 Maart 2006 - 14:40

    Gideon:

    Hey San.
    Hoe gaat t?
    Met mij alles goed, ben op het moment in Barcelona, weekje vakantie!
    Dus jij al weer een tijdje in Milano? Vermaak je je wel met al die kerels daar ;-)
    Ik vermaak me hier prima!
    Tot later en veel fun!!!!!
    Ciao bella... ;-)

  • 06 Maart 2006 - 16:59

    Peta:

    Hoi meissie,
    schijnt de zon daar een beetje? We missen je heel erg en vinden het maar eng met al die Italiaanse aanbidders! Leuk om zo wat van je avonturen mee te lezen.
    Groetjes mama.

  • 06 Maart 2006 - 17:06

    Peta:

    San ik heb je fotoalbum uitgebreid. Show us girl!!!!!!!
    Peta

  • 07 Maart 2006 - 10:15

    Bea Ex Collega'tje:

    hey Sanny,heb van Nynke je web adres gekregen en heb net je verslag gelezen.Wat spannend zeg,dus je haar moet veranderd worden je twijfelde toen al.heel veel succes daar in Milano ga je volgen via internet. ciao Bea.

  • 07 Maart 2006 - 11:27

    Sanneke From Milano:

    Ooo schatjes al die reacties.. geweldig!! mam thnx voor het uitbreiden van me photo album super van je!! mis jullie echt hoor sjonge! voor degene die het begin gemist hebben.. je kan terug naar dag 1 daar staat het begin van mijn avontuur! hihi ok ik ga een nieuw verhaal schrijven.. hou van jullie allemaal!!!

    knuffel san

  • 07 Maart 2006 - 12:14

    Melissa:

    show me your hair san :P!!
    Ik wil die mooie-blonde-net-van-de-dure-kapper- haartjes wel ff zien! Spreek je snel weer op msn :) kus

  • 07 Maart 2006 - 14:02

    Erna:

    Hey Sanny, wat een leuke manier om een model te kunnen volgen zeg. Het wordt hoog tijd dat ik even kom kijken of alles wel goed gaat met jullie ;P
    Mega dat Lianne nu al wat te pakken heeft trouwens, ik hoop dat jij ook snel scoort daar.
    groetjes en succes ook voor Lian!

  • 07 Maart 2006 - 20:58

    Peta:

    Sanny ik kan je telefonisch niet bereiken. Bel je nog eens?
    Peta

  • 25 Maart 2006 - 16:24

    Opa En Oma's:

    wij zitten hier drie oude mensen je weet wel wie lisa is jarig, we hebben jouw fotos en jouw dagboek bekeken en we vonden er hele mooie foto's bij je verhaal vonden we bijzonder leuk
    Oma Boot zegt: "Pas goed op jezelf!" We kijken uit naar je spontane verslagen.
    Groetjes Opa en Oma's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 100944

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: