MILAANNNNN - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu MILAANNNNN - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

MILAANNNNN

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

03 Maart 2006 | Italië, Milaan

hai lieverdjes..

alle lieve mensen die mijn berichtjes lezen:)
ik ben in milaan dus. Ik zit nu in een internetcafe ergens achteraf in een metro station, waar ik een kwartier met de bus voor moest reizen, maar ok.
We kwamen woensdag middag aan in Bergamo, plaatsje buiten milaan. Vliegen ging allemaal goed, lian en ik waren een beetje stressig (vliegen blijft toch altijd een beetje spannend:) aangekomen op Bergamo airport werden we opgehaald door een italiaanse jongen die af en toe chauffeur is voor premiere models. We moesten nog 3 kwartier rijden naar milaan, en naar ons appartement. Aangekomen bleek dat we in een buitenwijk zitten, behoorlijk ver buiten het centrum (en aan een treinspoor..arrghh)
Je moet echt gebruik maken van bussen om ergens te komen. Toen we onze koffers naar boven hadden gesjouwd en aanbelden kwamen er gelijk gillende meiden naar buiten rennen.. helooo girls!! how aree youu?? super enthousiast welkom:)
we zitten met 7 meiden in een appartement, 3 meiden uit Wisconsin, usa. 1 uit Polen, en 1 uit Bulgarije en lian en ik natuurlijk:) het was wel eventjes wennen de eerste dag, vooral aan de enthousiaste amerikaanse meiden (zoals die gillende amerikaanse uit het oprah winfrey publiek)
hihi, maar heeft ook wel weer sfeer. We zitten in een supergroot appartement, met 2 badkamers en 4 slaapkamers en een gezamelijke keuken.. echt heel gezellig!
We wilden vroeg gaan slapen maar dat werd natuurlijk weer later dan gepland:)

Volgende dag, was de grote dag. We gingen kennismaken met het bureau. Het bureau is ongeveer 15 minuten lopen van het appartement, dus we krijgen voldoende exercise:P We ontmoette Daniel, de boss van premiere.. echt zo homo als maar kan hihi
Lian en ik moesten om de beurt bij hem komen in zijn kantoortje. We werden opgemeten, en we kregen de houserules te horen. behoorlijk streng. We mogen niet roken, geen kauwgum kauwen bij castings, niet op hoge hakken lopen in het appartement, geen mensen meenemen in appartement (zelfs geen familie of vrienden boehoee) we moeten elkaar respecteren, en onderaan stond dont be a nasty girl.. hihi das duidelijk dus.
Mensen op het bureau waren erg aardig. Ons book werd behoorlijk aangepast. Wij hadden gewoon ons roxane book mee, maar we kregen een nieuwe van premiere, en zij kozen de fotos die erin kwamen. Dat waren er niet zo veel, maar 5 verdorie! slecht gevuld book komt niet proffesioneel over op castings. Niet eens mijn fiets fotos uit amsterdam zitten erin!! hmmmm lian baalde ook behoorlijk van de keuze voor haar book, majah ff slikken, accepteren en doorgaan. We kregen gelijk te horen dat we de volgende dag al een testshoot zouden hebben met een goede fotograaf (nogal wat anders dan parijs waar je 2 weken moest wachten op je test) dus wij gelijk blij!! goede fotos zijn altijd welkom. we kregen onze castings voor die dag, 3 dus wel te doen. en we zouden al op pad gaan. Tot ik ineens bij Daniel geroepen werd. Ik kreeg de vraag of ik er problemen mee had om me haar te veranderen. Ikke zei meteen neee hooor, in de hoop op een gratis kapper ghehe.. dus nu heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een jaja TONY EN GUY KAPPER!! een van de beste kappers in town yesss.. ze vonden me haar te geel, en het moet geverd worden.. prima!! gratis is altijd goed hihi

DUs daar gingen we, gelijk op pad onze eerste dag. het was een hel, echt vreselijk.. zo ongeordend en onoverzichtelijk! in parij was er een centraal metrostelsel door de hele stad, maar hier moet je dus met de bus, tram en metro! we liepen compleet vast, en misten 2 castings WHAAaa. alles wat mis kon gaan ging gewoon mis. we moesten een maandreiskaart aanschaffen, maar die konden we nergens krijgen.. we hadden een late casting voor zonnebrillen tot 7. en we waren pas 10 uur thuis, omdat we de bushalte niet konden vinden.. bah rotdag! ik hoop dat het reizen hier binnen een weekje routine word (aangezien ik hier nog 6 weekjes zit).. gister was dus even een depri dagje. Vandaag heeft lian een testshoot, ik heb hem na mijn kapper ingreep, volgende week dus. vanmiddag om 4 uur heb ik 2 castings, en nu dus ff vrij. Morgen weekend dus eindelijk milaan beetje verkennen!! yeahhh.. heb practisch nog nix van de stad gezien.
Oja ik heb nog geen italiaanse simkaart, ik zal zo snel mogelijk fixen en jullie het nummer mailen..

het is hier trouwens warmer dan nederland! volgende week word het 16 graden!
ok mijn uur is bijna om!thnx voor al jullie lieve mailtjes. ik hou jullie zeker op de hoogte! dikke knuffel van san

  • 04 Maart 2006 - 16:38

    Gertjan:

    waaa sann in milaan!! sounds great... 16 graden? wij 2 :) ook leuk!! ben zooo jaloers HAHAHA

  • 04 Maart 2006 - 16:53

    Marijke:

    He Sanny, wou je even laten weten dat Gertjan en ik knetter jaloers op je zijn :p en wens je natuurlijk heel veel succes.. xx marijke

  • 06 Maart 2006 - 20:11

    NIENKE!!!:

    HEEEEE Girlz!!


    Nou zo te lezen gaat t hartstikke goed daaR!!! echt super leuk!!Ik heb tegen alle lucardi lui de site gezegd,dus ze zullen snel ff kijken!!!Ik zag dat je je kettinkje met "s"omgehouden heb..haha..je denkt ik wordt toch rich and famous kan ik m wel betalen hahaha!!groot gelijk lieverd!!heel veeeeeeel suc6!!! kusjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 100949

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: