Fryslan boppe :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu Fryslan boppe :) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Sanny Bartlema - WaarBenJij.nu

Fryslan boppe :)

Door: sanneke

Blijf op de hoogte en volg Sanny

04 Augustus 2006 | Italië, Milaan

Jaja, ik ben weer aangekomen in het mooiste plekje van de wereld.. friesland!! :)
ben erg blij weer thuis te zijn, en al mijn friends en familie weer te zien.. maar toch heb ik stiekem een beetje heimwee naar milano waar ik toch 5 maandjes gewoond heb. Heerenveen lijkt ineens zo klein! Ik mis ook echt alle leuke,interessante,geweldige mensen die ik daar ontmoet heb. Het leuke van modellenwerk is het reizen, ik heb echt vrienden over de hele wereld zitten. Smita uit Bombay,India and Courtney en Andrea uit Wisconsin, Usa. De kerels uit Tsjechie,Zweden,Canada en Brasilie die ik echt nooit zal vergeten! Maar heyy.. no reason to be sad, grote kans om elkaar weer te zien.. gewoon toevallig tijdens een volgende trip!

Mijn cowboy mis ik het meest natuurlijk :)Corey is ook thuis nu in Lebanon,pennsylvania op zijn ranch tussen de paarden,kippen en koeien hihi..
Als alles mee zit gaan we samen naar Athene in september. Maar nu lekker vakantie vieren in het schone Friesland. Echt fijn om zo over straat te lopen tussen dat nuchtere friese volkje, die opgehitste italianen kunnen daar nog van leren! ben dus ook echt wel trots op mijn friese roots :)

Ik vond dat het weeres tijd werd op mijn site te uploade, dus ik heb nog veel leuke foto's gemaakt van de tijd dat mijn lieve zussie liz me op kwam zoeken. Het was erg leuk om me zussie me leventje te laten zien. Ze is meegeweest naar een shooting, zodat ze kon zien hoe dat ging.. Ook heeft ze de glamoureuze avondjes meegemaakt, de etentjes (sushi Mmm) de dansavondjes.
En het belangrijkste..gewoon de leuke zussenmomentjes, dom ouwehoeren zoals alleen de bartlema zusjes dat kunnen:)
Ook heb ik foto's van onze superstoere roadtrip naar venice! vanaf het eten bij veel te dure restaurants tot low budget slapen op het strand hihi.. das toch een echte roadtrip of niet dan?!
En foto's van het WK niet te vergeten, Corey was echt even een nederlander hoor die dag:P

Veel foto-kijk plezier! ennuh ik ben weer gewoon thuis, zeker tot september-oktober. dus ehh bakkie doen met een italiaanse san? iedereen welkom hihi

CIAO BACI XX

Sann

  • 03 Augustus 2006 - 22:49

    Martini ;):

    Heee Sann!

    Die eerste foto van jou is echt heel vet! Damn ben trots op je :D Ik weet dat je nu nog bezig bent fotos te plaatsen haha Maar oke, ik hoop dat we in september gezellig samen naar Athene gaan! Word vast heel leuk! Ik mis Milaan heel erg net als jou. Ik mis alle mensen die ik daar heb ontmoet ook jou! Maar we zien elkaar snel, weet ik zeker!

    Loveyou :)

    X Marleentje

  • 03 Augustus 2006 - 22:49

    Martini:

    Oke die foto van het wk van jou mij en andrea is wel erg lelijk he..:S haha nja boeie xxx

  • 04 Augustus 2006 - 01:49

    O:

    You go Miss Bartlema. Mischien zie ik je deze week of aankomende week nog eens. Zoniet, dan wens ik je een goede toekomst tegemoet. Mijn leven gaat verder in Denemarken vanaf volgende week. Ben gescout voor een fashion design opleiding. Tot Ooit....Greetz Omar

  • 11 Augustus 2006 - 12:31

    Melis:

    Nice pics baby!!! :)

  • 15 Augustus 2006 - 10:48

    Gertjan:

    hej fotomevrouwtje... echt apetrots op je! hoop dat je binnenkort gezellig in amsterdam komt! heb je echt alweer te lang niet gezien!!!owh en neem corey rustig mee hoor... we don\'t mind!!! ;) dikke kus

  • 29 Augustus 2006 - 18:19

    Krista:

    Hey, vet mooie foto's! Je komt er wel..

  • 01 Oktober 2006 - 13:06

    Chiara:

    hej sann..

    leuk weer ff bijgeklets te hebben.. internet viel weg .. maar toen was jij er niet meer..
    spreek je snel!

    kisses

  • 21 Oktober 2006 - 14:25

    Saar:

    hoi wijfiieee
    ik mis je als de tierelier man.. laten we the good ols milan tijd gaan herleven in miami! wat een plan wat een plan, tot dat, geniet van de friedland boppe! kus saar

  • 31 Oktober 2006 - 11:05

    Chris:

    San is the future... shes so beautiful :)

  • 13 Januari 2007 - 21:34

    Gert-Jan Lennips:

    hey meid ik zou zoals beloofd even op je site kijken en een berichtje achter laten!! haha als je ten minste nog weet wie ik ben?? was het nog leuk shoppen in Heerenveen of heb je niet echt geshopt??

    Er staan trouwens hele mooie foto's bij...

    nog plannen voor het weekend??

    Groetjes Gert-Jan
    (fcgj@hotmail.com)


  • 13 Maart 2007 - 13:43

    Corey:

    Hi baby, I miss you so mutch, your my world. See you soon in PA. I love you. My buttercup.

  • 16 April 2007 - 13:22

    SPORSBORP:

    SPEGERTI SAUS

  • 27 Juni 2007 - 13:02

    Martini:

    sannnsannn ga je nog wat schrijven ben benieuwd naar wat je daar uitvreet XMartini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

U.S.A!

04 Augustus 2006

Fryslan boppe :)

22 Juli 2006

bye bye milano

25 Juni 2006

cafe shakarato en Roberto Cavalli :)

11 Juni 2006

Cicilie
Sanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1265
Totaal aantal bezoekers 100856

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: